יום שישי, 15 בנובמבר 2013

משקפי רייבן



מדוע משקפי רייבן נחשבים איכותיים במיוחד?
אין אדם שלא מכיר כיום את המותג המפורסם של משקפי רייבן. מדובר אולי על אחד מן המותגים הידועים ביותר בעולם של משקפי שמש, ואנשים מפורסמים מכל העולם כולו – כולל שחקנים, פוליטיקאים, וזמרים אוהבים ללכת עם משקפי השמש שלהם. אין זה סוד כי משקפי רייבן מפורסמים בעיקר בזכות "משקפי הטייס" שלהם, אשר נראים כמותאמים לטייסים בחיל האוויר. ידח עם זאת, החברה כוללת עוד דגמים רבים ומיוחדים מאד, והם הפכו להיות סיפור הצלחה בכל רחבי העולם, וגם בישראל. אז מהו סוד ההצלחה של החברה הזו לאורך כל כך הרבה שנים?

הגנה מפני השמש ועיצוב איכותי
הסיבה להצלחה של משקפי רייבן היא כפולה. ראשית, מדובר על חברה אשר מייצרת משקפי שמש אשר נחשבים איכותיים מאד, ומגנים היטב מפני השמש, שזו בעצם המטרה המרכזית מטבע הדברים. אפילו שמה של החברה (Ray Ban) מדגיש את עיקר הפעילות שלה - חרם נגד השמש. מבנה הפחמן הייחודי  של משקפי רייבן, מאפשר לכם לקבל הגנה מלאה מפני חדירה של קרני שמש לתוך העיניים. מן הצד השני, מקפידים מאד בחברה שהמשקפיים לא יהוו בעיה לשדה הראיה, כך שאתם עדיין תוכלו לראות היטב את השטח - והדבר קריטי כאשר מדובר למשל על נהיגה בחודשי הקיץ מן הסתם.




הסיבה השניה להצלחה של משקפי רייבן נעוצה כמובן בעיצוב הייחודי של המשקפים בחברה לאורך כל שנות הפעילות שלה. בחברה מקפידים לשחרר בכל עונה קולקציה חדשה של משקפי שמש מדהימים ויפים, כולל החזרת אופנת רטרו לעתים, וכמובן הקשבה למגמות שונות בעולם האופנה, וכך משקפי השמש סוחפים אחריהם את כל האוכלוסיה.

גם אתם יכולים להצטרף
אין אדם שלא זקוק למשקפי שמש, וכאשר מדובר על משקפי רייבן האיכותיים - הדבר נכון פי כמה. כל אחד יכול למצוא לעצמו זוג של משקפי רייבן אשר יתאימו לו באופן אישי, בהתאם לטעם האישי שלו, מבנה הפרצוף שלו, ואף התאמה מיוחדת לאנשים עם בעיות ראיה - כך שאתם מוזמנים לסקור כבר עכשיו את הקולקציות החדשות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה