יום שבת, 23 בנובמבר 2013

קוסמטיקאית ברחובות



העור שלנו הוא אחד מן הדברים החשובים ביותר בגופנו, ועל כן יש חשיבות גדולה מאד לשמירה עליו, מניעה עד כמה שאפשר של פגיעה בו מכל מיני סיבות כאלה ואחרות, ובמידת הצורך טיפולים שונים על מנת להבריא אותו מכל מיני פגעים שונים. אחת מן הסיבות לפגיעה בעור היא הופעה של פצעים. נזקי העור נוצרים בעקבות נקבוביות עור סתומות כמו אקנה, שחורים ופצעונים שיש לטפל בהם. בנוסף לכך, נזקי עור כמו פיגמנטציה כתוצאה מחשיפה לשמש, או כתוצאה מהשפעה הורמונאלית או משימוש בגלולות הריון מזיקה לעור כמובן. אלו וגם קמטים, עור יבש וסבוריאה מטופלים על ידי קוסמטיקאית שזה תחום ההתמחות שלה

קוסמטיקאית רפואית ברחובות
קוסמטיקאית ברחובות מטפלת באייג'ינג בשילוב של עיסוי והחדרת לחות לעור מעבר לניקוי הפנים, טיפול במסכה וכדומה . קוסמטיקאית ברחובות בדרך כלל למדה והוכשרה כקוסמטיקאית רפואית ומטפלת בעור הפנים בתכשירים שונים שאינם מזיקים לעור באופן מקצועי. כמו כן, קוסמטיקאית ברחובות רפואית ממליצה על טיפולי פנים שונים על פי נזקי העור הקיימים. הטיפול בסבוריאה למשל יטופל באופן שונה מטיפול בנקודות חן על ידי קוסמטיקאית ברחובות.

טיפולים אצל קוסמטיקאית ברחובות
קוסמטיקאית ברחובות ממליצה על טיפולי פנים, מיצוק ומתיחת העור בשיטת אנטי אייג'נג, טיפולי אקנה, פיגמנטציה ועוד. כל טיפול לגופו המתאים ללקוח. לקוח אשר מגיע לרחובות הנמצאת במרכז הארץ, נהנה מקוסמטיקאיות רפואיות ומקצועיות עם יחס אישי ובאמצעות טכנולוגיה מתקדמת ואיכותית. לכן מומלץ להגיע לקוסמטיקאית ברחובות אחת לחודש ולקבל טיפול מונע בעור הפנים. באמצעות תוכנית טיפולים אשר תבנה קוסמטיקאית ברחובות יוכל הלקוח למנוע ולטפל בנזקי הפנים.

הכשרתה של קוסמטיקאית ברחובות
קוסמטיקאית ברחובות היא קוסמטיקאית רפואית שלה אישור של משרד הבריאות והוכשרה באמצעות רופא עור. קוסמטיקאית ברחובות תספק תכשירים ותרופות באמצעות מרשמים בעקבות הכשרתה הרפואית. למעשה קוסמטיקאית ברחובות נמצאת בפיקוחו של משרד העבודה והיא מומחית לטיפול בנזקי העור באופן המקצועי ביותר. בעת לימודיה עוסקת הקוסמטיקאית גם בתזונה בריאה, אנטומיה ופיזיולוגיה של הגוף, מבנה העור והטיפול בו באמצעות תכשירים, פילינג, מסכות והחדרת לחות ובתחומים שונים ואחרים.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה