יום שישי, 15 בנובמבר 2013

נוטריון ברחובות



כל מה שחשוב לדעת על השירות של נוטריון ברחובות
יש לא מעט פעולות אשר אפשר לבצע ללא סיוע של אדם מקצועי, עד אשר מגיעים לצורך בטיפול של נוטריון. לכאורה, אפשר לחשוב שהפעולה של נוטריון ברחובות היא פשוטה מאד הלכה למעשה - אתם מגיעים אליו עם מסמך ותעודת זהות, והוא מספק לכם את החתימה של האישור הרשמי, וכאן הכל נגמר בעצם. אין כל צל של ספק שיש מקרים שבהם התהליך מול נוטריון ברחובות הוא באמת פשוט וקצר מאד - למשל במעמד של חתימה על חוזה. עם זאת, יש מקרים שבהם עליכם לדאוג לכמה דברים נוספים. יש לזכור לוודא מול הנוטריון איזה דברים עליכם להביא, בהתאם לדרישה שלכם. זכרו תמיד גם, כי התעריף שהנוטריון לוקח הוא קבוע בחוק, ואין הוא יכול לחרוג ממנו.

אז איך מקיימים את התהליך?
יש מקרים שבהם העבודה מול נוטריון ברחובות תיקח זמן רב יותר, לא עבורכם, אלא עבור הנוטריון, ולכן תקבלו את האישור רק לאחר יום או יומיים. כך למשל מצב שבו עליכם לקבל אישור נוטריוני על תרגום של מסמך. הנוטריון הוא בעל הסמכה לאשר את התרגום, אך עליו לבחון את התרגום לעומק, או להפנות אותו למתרגם מקצועי, והדבר יכול לקחת זמן מה.
אם אתם מעוניינים לפנות אל נוטריון ברחובות לצורך מתן ייפוי כוח, חשוב מאד ששני הצדדים יגיעו אל הנוטריון - גם האדם אשר מייפה את כוחו, וגם האנשים שכוחם מיופה. האנשים מזדהים בפני הנוטריון באמצעות תעודות זהות (ורק באמצעותם), הנוטריון מוודא שהם אכן מחזיקים בזהות האמיתית, ומעניק ומאשר את ייפוי הכוח.

  
ומה עם התעריפים?
יש לקחת בחשבון, שאם אתם מעוניינים באישור עבור מספר העתקים של מסמך דרך נוטריון ברחובות - הרי שהדבר גם דורש תשלום נוסף, לפי תעריף קבוע. כמו כן, אם יש צורך בהצהרת אימות זהות, כל אדם נוסף שזקוק לאישור - גם הוא יוסיף לתעריף. מומלץ בחום לברר את כל הפרטים מראש מול נוטריון ברחובות עוד בשיחת הטלפון, ולקבל מראש את התעריף המדויק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה