יום שישי, 15 בנובמבר 2013

קייטרינג במרכז



כך תבחרו חברת קייטרינג במרכז
אם אתם מתעתדים לחגוג בקרוב אירוע באזור המרכז עם לא מעט מוזמנים , ברור לכם שאתם גם תבחרו חברת קייטרינג במרכז, אשר תוכל לספק לכם את המנות הטעימות והאיכותיות ביותר שיש. אין זה סוד כי הצבא צועד על קיבתו, וגם האורחים שיגיעו לאירוע שלכם...כך מסתבר תמיד. לכאורה, אין שום בעיה בבחירת חברת קייטרינג במרכז - פשוט מגיעים, בוחנים את התפריט, טועמים, ואם זה מתאים - בוחרים את החברה הזו. בפועל, כל חברת קייטרינג במרכז תגיד לכם שהיא הכי טעימה, מיוחדת ומשתלמת. אז איך באמת אפשר לבחור את החברה אשר תתאים לאירוע שלכם? בואו ונראה את התהליך.

לבחור את החברה שמתאימה לכם
ראשית, בחרו חברת קייטרינג במרכז אשר תתאים למתחם בו אתם חוגגים את האירוע. יש חברות קייטרינג במרכז אשר מתמקדות בעיקר באירועים שנחגגים במתחמים פרטיים כמו חצרות בתים. יש חברות קייטרינג שכוללות בעיקר משלוחים של אוכל בכמויות גבוהות. יש חברות שמתמקדות בעיקר בהכנת האוכל אך גם בהגשתו עם צוות מלצרים. יש חברות קייטרינג במרכז שעובדות רק ביחד עם גני אירועים ואולמות אירועים, וכיו"ב. לכן ודאו מראש את הקריטריון הנ"ל מול חברת הקייטרינג כדי להבין אם היא מתאימה לכם.
לאחר מכן, בוחנים כמובן את התפריט עצמו של חברת הקייטרינג - האם מדובר על תפריט קשיח שלא משתנה, או על תפריט גמיש במבנה שלו שיכול להיות מותאם אישית לצרכים של האירוע שלכם? מהו התמחור של כל מנה? האם יש כמות מינימלית להזמנה? כל השאלות הללו, יסייעו לכם לבחור חברת קייטרינג במרכז.

  
ומה עם המחיר הסופי?
לעתים, אתם תרצו לבחור קייטרינג במרכז לפי מבצעים ומחירים זולים במיוחד שהיא תציע לכם. חשוב מאד להיזהר מהנתון הזה. אין זה אומר שצריך להתעלם ממחיר שיהיה נוח לכם - זה קריטריון חשוב מאד, אך הוא לא חזות הכל. בחנו חברת קייטרינג במרכז לפי טיב המנות שמוגשות והגמישות שהיא תגלה כלפיכם, ורק לאחר מכן, בדקו האם גם המחיר הוא נוח לכם, ובצעו השוואה בין החברות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה