יום שישי, 15 בנובמבר 2013

עורך דין ביטוח חיים



עורך דין ביטוח חיים מסייע במקרים של עבר רפואי בעייתי
כאשר אדם שהייתם מוטבים שלו בפוליסת ביטוח חיים נפטר באופן פתאומי ומצער, אתם זכאים כמובן לקבל את הפיצויים מחברת הביטוח שלו, כפי שנקבע בחוזה מולם בעת פתיחת פוליסת הביטוח בשעתו. אולם, אחת מן הטענות הנפוצות ביותר של חברות הביטוח, בכדי להתנער מן התשלום - היא שהמבוטח לא פירט את כל עברו הרפואי אשר היה מהותי לעניין הפוליסה, ועל כן בעצם חברת הביטוח נטלה על עצמה סיכון גבוה יותר ממה שהיא ידעה - ולכן המוטב לא זכאי לקבל את הפיצויים. במקרים כאילו, אין כל צל של ספק כי עורך דין ביטוח חיים יוכל לסייע לכם בהוכחה, שלא כך היה הדבר, ולספק לכם יצוג וליווי משפטי מקצועי ביותר.

לא כל עבר רפואי הוא רלוונטי
בעצם, חברות הביטוח ממהרות להצהיר כי כל בעיה רפואית שממנה המבוטח סבל - העידה על כך שהוא היה אדם חולני שמותו בטרם עת היה הרבה יותר צפוי. אולם, עורך דין ביטוח חיים יסייע לכם להראות שלא כל עבר רפואי הוא בהכרח רלוונטי. אפילו אם המבוטח לא הצהיר על כל בעיה רפואית - לא תמיד סיבת המוות קשורה בכלל לבעיה זו.



מעבר לכך, עורך דין ביטוח חיים יוכל להראות שגם שיטת התשאול של חברת הביטוח לא הייתה תקינה. לעתים, השאלות מנוסחות בצורה מעורפלת מול המבוטח בכוונה תחילה, כך שהוא משמיט פרטים על עברו הרפואי בתום לב. לעניין זה, יש גם הבדל משמעותי בין שקר בנוגע לעבר רפואי - לבין העובדה שפרט מסוים לא הוצהר, ולעתים חברות הביטוח בכוונה יוצרות ניסוח מעורפל שכזה.

החובה גם על חברת הביטוח
מעבר לכך, עורך דין ביטוח חיים יוכל לסייע לכם בתהליך בבית המשפט, שכן פעמים רבות בית המשפט קובע שהייתה זו חובת המבטח לבחון היטב את עברו הרפואי של המבוטח, שכן חברות הביטוח לא תמיד נוטלות את התיק הרפואי של מבוטחיהן, והדבר מהווה כשל שלהן - ולא של האדם המוטב שכעת זכאי לפיצויים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה