יום שישי, 15 בנובמבר 2013

שמלות ערב



הטרנדים האחרונים בתחום של שמלות ערב
אם אתן מעוניינות לרכוש שמלות ערב איכותיות ביותר הגעתן בדיוק לכתובת הנכונה ביותר עבורכן. סביר להניח כי חשוב לכן לבחור שמלות ערב שיהיו לא רק יפות ומושכות - אלא גם יהיו בהתאם לטרנדים האחרונים בעולם האופנה כיום. אמנם עולם האופנה משתנה כמעט בכל שנה, ובכל זאת, אתן יכולות לעקוב אחריו היטב ולהכיר את הדגמים המובילים, הצבעים והבדים המעודכנים ביותר שיש. על מנת להקל עליכן, בחרנו לחבר עבורכן מדריך קצר עבור שמלות ערב אשר נחשבות מושכות במיוחד  ואופנתיות, נכון לחורף- 2014 2013. אפשר שבשנים הקרובות האופנה תשתנה לכיוונים מסוימים , אך בוודאי שהשינויים לא יהיו עמוקים מידי, ועל כן אפשר להשתמש במדריך גם בשנים הבאות מן הסתם.



אז מה בוחרים בשמלת הערב?
ראשית, מילת המפתח בנוגע אל שמלות ערב עכשוויות, הוא האיבוד של הסימטריה. אם בעבר, שמלת הערב הייתה צריכה להיות סימטרית בצורה מושלמת, הרי שהיום מקובל לבחור שמלות ערב אשר יהיו נועזות יותר. כך למשל, כתפיות שלא יהיו בהכרח סימטריות, מחשוף שלא יהיה אחיד,  חתך מסוים באזור הגרון,  ואפילו מחשופים שיגרמו לחצי מהחזה מהצד להציץ - כל אלו נחשבים לטרנדים חזקים מאד בתחום.
מבחינת האורך של שמלות ערב, נכון להיום, האורך שנחשב ליפה והמושך ביותר, הוא של שמלות הערב שמגיעות בדיוק עד לברכיים. כמובן שיש מקום גם לשמלות הערב מסוג מיני או לשמלות הערב עם הבד שמשתפך עד למטה, אך האורך של הברכיים נחשב לקו המוביל.

נהוג גם לשלב היום בתוך שמלות ערב בדים ושרוכים שקופים. אלו מצד אחד לא מפריעים לאחידות בצבא של השמלה, אך תורמים מאד לנפח שלה, והופכים אותה למיוחדת ושונה.

ומה עם הצבע?
אי אפשר לדבר על שמלות ערב עדכניות מבלי להזכיר את הצבעים ששולטים כרגע. הצבע שבולט יותר מכל הוא הכחול הכהה, שנחשב מצד אחד לבצע בולט מאד, אך מהצד השני לא נועז יתר על המידה, ומתאים גם לשמלות ערב סולידיות. עוד צבעים שחזקים כרגע הם סגול, ברקת ובורדו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה