יום שבת, 20 באפריל 2013

רוח המיסטיקה



רוח המיסטיקה – פתרון חלומות
כל בני האדם חולמים. אדם חולם בין חמישה לשמונה חלומות בכל לילה ולרוב אינו זוכר את חלומותיו.  אם אדם זוכר חלום שחלם, ייתכן ומדובר במסרים מעולמות עליונים הנשלחים אליו ובמקרה כזה פתרון חלום במסגרת רוח המיסטיקה יכול לסייע לו להבין מה הם אותם מסרים.

על שינה וחלומות.
על פי רוח המיסטיקה, שינה היא תהליך של ניתוק רוחני של הנשמה מהעולם הזה ועלייה למשך הזמן הזה לעולם הבא. ניתוק זה לא מתרחש רק בלילה, גם שינה במהלך היום מתאפיינת בניתוק רוחני זה, אך בלילה התהליך הזה חזק ועמוק יותר. החלום, על פי רוח המיסטיקה, הוא העדות לכך שהנשמה עולה לעולמות העליונים על מנת לתת דין וחשבון אודות מעשיה במשך היום וגם כדי לקבל מסרים וכוחות רוחניים לקראת היום הבא. בדרך כלל אותם מסרים הם תת הכרתיים והנשמה מתמודדת איתם ללא עזרת התודעה, לכן ברוב המקרים איננו זוכרים את החלומות שלנו. כאשר אדם זוכר בכל זאת את החלום, ייתכן והנשמה אינה מבינה את המסר המועבר אליה והיא מנסה להבינו דרך תודעתו של האדם.

פיתרון חלומות לפי רוח המיסטיקה
רוח המיסטיקה מאמינה כי חלום זכור הוא בעל משמעות עמוקה לחולם ואי פתרונו עלול לגרום לכך שהאדם ינקוט בצעדים ובדרכים שאינם מתאימים לו או שאינם משתלבים עם יעדיה של הנשמה שלו בעולם. לכן, כאשר אדם חולם חלום אותו הוא זוכר, בייחוד כאשר זהו חלום שחוזר על עצמו או חלומות רבים בעלי אופי דומה, כדאי לפנות לעזרתם של פותרי חלומות מומחים שיידעו לפענח את החלום ולהעביר לו את המסרים המוצפנים בו.
 
אל מי פונים לשם פתרון חלומות?
פתרון חלומות נעשה בעזרת מומחים בתחום הפותרים את החלום בעזרת רוח המיסטיקה. רוח המיסטיקה מנחה את פותרי החלומות הן באמצעות סמלים ידועים כלליים והן באמצעות מסרים רוחניים מיוחדים אותם יודעים מומחים אלה לפרש ולהסביר. כאשר פונים לפותר חלומות יש לוודא כי הוא אכן אמין ומומחה בתחום ואם יש לכם המלצות מאנשים שעברו אצלו, כדאי להיעזר בהן.

תגובה 1:

  1. אתר מקסים ויפה, מאוד אהבתי לקרא על פיתרון החלומות
    תודה אורי
    טיפולי וואטסו

    השבמחק