יום ראשון, 21 באפריל 2013

השתלות שיניים



כל מה שחשוב לדעת על השתלות שיניים
אין זה סוד כי טיפולי שיניים הם לא בדיוק הטיפולים שאנו מייחלים להם, ועל פי רוב כולנו ננסה להתחמק מביקור אצל רופא השיניים שלנו. עם זאת, אין מנוס מטיפולי שיניים כאלה ואחרים עבור כל אחד ואחת, לרבות טיפולי שיקום כאלה ואחרים.
אחד מן הטיפולים שיותר ויותר ישראלים שומעים עליו לאחרונה, הוא הטיפול של השתלות שיניים. מדובר על טיפול ייחודי ומתקדם מאד, אשר גם רושם בישראל אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד, בזכות הקפדה על עבודה איכותית. השתלות שיניים נוגעות בעצם להתקנת שתלים קבועים בתוך עצם השן בפה, על מנת שאלו ישמשו כבסיס עליו יוקם השחזור של השיניים ע"י כתרים, גשרים, שיניים תותבות, וכיו"ב.

השתלות שיניים

מדוע יש צורך בשתל מקובע?
בעיקרון, אפשר לבחור בשיטות אחרות - כמו של שיניים תותבות שניתנות להסרה. עם זאת, רבים נהנים מהיתרונות של השתלות שיניים, משום שלטווח הארוך, זהו הפתרון הנוח ביותר. חישבו על כך שאתם מקבלים שחזור מלא של השיניים שלכם, אשר יותקנו בתוך הפה שלכם באופן קבוע. אין עוד צורך בטיפולים נוספים, ולכל היותר מדובר על ביקורות תקופתיות לבדוק שמצב השתלים הוא תקין.

למי הטיפול יכול להתאים?
בעבר, טיפולי השתלות שיניים היו מוגבלים עבור אנשים שנטו לעשן או עבור חולי סכרת. עם זאת, בשנים האחרונות נוצרו פיתוחים מיוחדים בתחום. כיום, ישנם טיפולים של השתלות שיניים לאוכלוסיות המעשנים, חולי הסוכרת, ואוכלוסיות נוספות שהדרך בעבר הייתה חסומה עבורן. אחוזי ההצלחה בטיפולים אלו עומדים על מעל ל85% - וזהו שיפור משמעותי מאד.

האם גם אתם יכולים?
אם אתם רוצים לדעת האם אתם יכולים לעבור טיפול של השתלות שיניים, יש לגשת לבדיקת אבחון אצל רופא שיניים מוסמך. שימו לב שאתם פונים לרופא בעל הסמכה רשמית לבצע את ההשתלות הללו. הרופא יבדוק את המצב בחלל הפה שלכם, ויסיר לכם האם אתם יכולים לעבור השתלה - ואם כן אזי מאיזה סוג. כך אתם תוכלו לקבל את הטיפול הטוב ביותר בתחום, וליהנות מחיוך רחב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה