יום שבת, 20 באפריל 2013

עושים את TLV 4



רוצים לדעת איך עושים את TLV 4 תיראה?
אין ספק כי הסידרה עושים את TLV השיגה קהל מעריצים נאמן למדי בעונות הקודמות שלה על המרקע. הסידרה שודרה בערוץ HOT בידור ישראלי, והפכה להיות סיפור הצלחה של ממש. על כן, אין זה מפתיע לגלות כי העונה של עושים את TLV 4 כבר צולמה, ובקרוב אף תשודר באותו ערוץ. אם עד היום לא ראיתם את הסידרה, אנחנו מספקים לכם הצצה כיצד עושים את TLV 4 תיראה, על סמך העונות הקודמות שלה.

עושים את TLV 4

4 צעירים בעיר הגדולה – זה הסיפור
הקונספט של עושים את TLV 4 יהיה ככל הנראה זהה למדי לעונות הקודמות של התוכנית - 4 צעירים אשר מגיעים ממקומות מרוחקים יחסית, מערי פריפריה, מקיבוצים שכוחי אל, או מסתם ערים לא נוצצות במיוחד – הם מגיעים סוף סוף אל תל אביב, אל העיר הגדולה מכולן. בתוכנית הם ילמדו איך להשתלב בתעשייה, איך יוצרים קשר עם אנשים מפורסמים, איך הם יכולים לקדם את עצמם בתחום, והאם הם יוכלו להגשים את החלומות שלהם להתפרסם.

שילוב עם גופים ואנשי מקצוע רבים
אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי לדעת על עושים את TLV 4 הוא שאין שם רק את הצעירים, שעד לשידור התוכנית הם בסופו של דבר די אנונימיים. סביר להניח שבעונה החדשה של עושים את TLV 4 אנחנו גם נפגוש את המדריכים של הצעירים, שהם אנשי מפתח בתעשייה. הם נבחרים כמובן לפי התחום שבו הצעירים רוצים להשתלב. כך לדוגמה מי שרוצה להשתלב בתעשיית העיתונות יקבל מנחה שהוא עיתונאי מנוסה או עורך מוכר וכו'.

ולמה זה מצליח כל כך בארץ?
איך זה גם העונה החדשה של עושים את TLV 4 תצליח לא פחות מהעונות הקודמות? הסוד הוא בסופו של דבר בכך שאנחנו נהנים לראות אנשים מגשימים את החלום שלהם. כולנו יכולים להזדהות עם אדם ששואף להתפרסם ונהנה להתחכך באנשים המפורסמים במדינה. כמו כן, הסידרה תמיד משלבת הומור רב, וכן מערכות יחסים אישיות של הצעירים, כך שמדובר על הצצה מעניינת מאד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה