יום ראשון, 21 באפריל 2013

משרד רואה חשבון



משרד רואה חשבון לעסקים מכל תחום
כפי שאתם יודעים, לכל עסק יש מחזור רווחים מסוים שאותו הוא נדרש לנהל. תחום הניהול הפיננסי הוא אחד התחומים המורכבים ביותר שיש מצד אחד, אך גם החשובים ביותר שיש מהצד השני. יש צורך לבצע בקרה על תהליך המכירות, לבדוק את כל היבט המיסוי, לערוך דו"חות כספיים לגורמים כמו מס הכנסה ומע"מ, ובקיצור - לדאוג שכל הנושא הפיננסי ימומש היטב. אז איך משרד רואה חשבון יוכל לסייע לכם בכך?

הכדאיות של מיקור חוץ כיום
אתם תוכלו להעביר את כל הנושא של הניהול הפיננסי אל משרד רואה חשבון, אשר בו אתם תקבלו יחס אישי, ומעקב ובקרה שוטפים אחרי ניהול המוזמנים בעסק שלכם. היתרון בכך הוא לעסקים בסדר גודל קטן ובינוני, אשר לא משתלם להם להעסיק רואה חשבון במשרה מלאה או חלקית, וגם לשלם לו משכורת, ביטוח, לנכות מסים וכיו"ב. במקום זה, פונים אל משרד רואה חשבון בשיטת מיקור חוץ - ומקבלים שירות מקצועי.

משרד רואה חשבון
 
פועלים כל הזמן לשירותכם
חשוב להבין שכאשר אתם פונים אל משרד רואה חשבון לצורך קבלת שירותים פיננסיים, הרי שאתם תקבלו את מלוא תשומת הלב - ממש כאילו מדובר על עובד שלכם. באפשרותכם לסכם מראש עם משרד רואה חשבון על בנק שעות מסוים. המשרד יקצה לכם עובד למספר קבוע של שעות בחודש או שבוע, ובזמן זה העובד לא יעשה דבר - מלבד לעסוק בניהול הפיננסי של העסק שלכם.

שירות לכל העסקים בכל התחומים
חשוב מאד לדעת, כי משרד רואה חשבון יכול לסייע לעסקים בכל סדר גודל. החל מעוסק פטור הנדרש לניהול פיננסי מול מס הכנסה פעם בשנה, דרך עוסק מורשה שנדרש לעבוד מול מע"מ, ועד לחברות בע"מ אשר להן נדרש הניהול הפיננסי המורכב והמקצועי ביותר.
אז אם אתם עומדים לפתוח עסק בכל תחום שהוא, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא ללא כל צל של ספק, למצוא משרד רואה חשבון מקצועי אשר יוכל לספק לכם את כל השירותים הנדרשים לתפעול העסק שלכם בצורה טובה מבחינה פיננסית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה