יום ראשון, 21 באפריל 2013

חשבונית שכיר



כל מה שצריך לדעת על השירות של חשבונית שכיר
חשבונית שכיר הפכה כיום להיות לאחת מן השיטות היעילות ביותר להתנהלות פיננסית עבור אנשים רבים אשר עוסקים בעבודה עצמאית. זה אומר שמצד אחד אתם נהנים מדרך עצמאית לחלוטין - אתם בוחרים במה לעבוד, קובעים לעצמכם את שעות העבודה, בוחרים את הלקוחות שלכם ומנהלים את עצמכם. מן הצד השני, חשבונית שכיר מאפשרת לכם לשמור כמובן על מעמדכם כשכירים, וכך לקבל את מלוא הזכויות של שכירים בביטוח לאומי, וגם אין צורך כי תעסקו בניהול הפיננסי של העסק שלכם. עם זאת, חשוב לדעת כמה דברים על השירות, לפני שמצטרפים.

חשבונית שכיר - ועובדים בשקט
  
כך מופקות חשבוניות לשכירים
אחד הנושאים החשובים ביותר בשירות של חשבונית שכיר הוא הפקת החשבוניות. בתור נותני שירות, עליכם להפיק חשבוניות ללקוחות שלכם. עם זאת אתם כאמור שכירים. לכן, כל התהליך של הפקת החשבוניות, יהיה דרך השירות של חשבונית שכיר. אתם בעצם מוסרים את הסכומים לחברה אשר "מעסיקה" אתכם, והיא תפיק את החשבונית. בחשבונית עצמה יופיע שם החברה וגם השם שלכם. מבחינת הלקוח אגב - אין זה משנה דבר.

מקבלים החזר מלא על כל ההוצאות שלכם
אחד מהיתרונות המובהקים בשירות חשבונית שכיר, הוא שלמרות שאתם באופן פורמלי במעמד של שכירים - הרי שאתם זכאים לקבל החזר על הוצאות לצורך עבודה. אם רכשתם מוצרים מסוימים אשר נועדו לעבודה שלכם - החל מביגוד מיוחד, דרך ציוד משרדי ועד לריהוט, הרי שאתם זכאים לקבל עליו החזר מע"מ. עליכם להעביר את הקבלות לחברת שמעניקה את השירות, והיא תדאג לספק לכם החזרים.

העמלה היא בדיוק על פי הרווח שלכם
עוד דבר שחשוב לציין, הוא שהעמלה שניטלת מכם עבור השירות של חשבונית שכיר היא תמיד עמלה קבועה, לרוב של 5% בלבד. העמלה הזו נשארת באותו אחוז, בין אם אתם מרוויחים 5,000 ש"ח ובין אם אתם מרוויחים 20 אלף ש"ח. במסגרת עמלה זו אתם גם מקבלים שירותים נוספים כמו הכנת דו"ח שנתי למס הכנסה, וזאת ללא תשלום נוסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה