יום שבת, 20 באפריל 2013

הלוואות לעסקים



הלוואות לעסקים ככלי לניהול וקידום העסק 
באילו מצבים כדאי לשקול לקיחת הלוואות לעסקים? האסוציאציה הראשונה אשר עולה בראש למשמע המילה "הלוואה" היא של קשיים כלכליים כאלה ואחרים של עסק או אנשים פרטיים, משברים או סיכונים בעתיד. חשוב להבין כי כיום התפיסה הזו אינה תמיד נכונה ולפעמים זה הוא בפירוש צעד אשר עשוי לעזור לעסק שלכם בצורה יעילה ביותר.
 
הלוואות לעסקים בוחרים בתבונה

יכול להיות שהעסק אכן מצוי במשבר כל שהוא. הלוואות לעסקים עשויה להוציא אותו מן המשבר הזה ולהציל אותו. אולם לא רק בעיתות משבר. עסקים רבים זקוקים לעתים תזרים מזומנים דווקא בגלל התרחבות העסק וגידול בתחומי הפעילות שלו, או אם בכלל מדובר בעסק בתחילת דרכו. אם כן, הלוואות לעסקים עשויות להוות את הפתרון המתאים והנכון ביותר לעסק שלכם. על מנת שהדבר יקרה חשוב כי תדעו על סוגי ההלוואות הקיימות ותוכלו בסופו של דבר להבין את המשמעות הכרוכה בלקיחתן וההתחייבות שלכם בנוגע אליה.

הלוואות לעסקים

מתקדמים למן המטרה

הלוואות לעסקים גדולים או קטנים הן לא תרופת קסמים כידוע לכל. חשוב להיערך אליהן ולהבין את הצד שלכם בהתחייבות הכל כך חשובה הזו. אם הסיבה להלוואה היא באמת צורך בהבראת העסק, הרי שיש לבחון מדוע הגעתם למקום בו אתם מצויים עכשיו ולהבין היכן יש מקום לתקן את ניהול הכספים שלכם על מנת שהמשבר לא יחזור על עצמו, חלילה. לצורך כך תוכלו להתייעץ עם חברות ליעוץ עסקי שיוכלו לנתב אתכם לא רק לכיוון ההלוואה המתאימה לכם אלא גם לא לחזור על טעויות העבר.

מבנקים ועד קרנות

הלוואות לעסקים לא ניתנות על ידי הבנקים בקלות רבה בשל זהירות היתר שנוקטים הבנקים והחשש שלא תהיה לכם היכולת להחזיר את ההלוואה. לכן הם מציעים הלוואות בתנאים שאינם תמיד קלים למימוש על ידי בעלי העסקים. דרך נוספת לקבלת הלוואות הן קרנות, פילנתרופיות או בערבות המדינה. קרנות אלו מעניקות הלוואות בתנאי סף שיש  לבחון אותן ולוודא עד כמה אתם עומדים בקריטריונים שלהם. אם נמצאתם מתאימים תגלו שהתנאים הם נוחים, הפריסה הגיונית והריבית שפויה.

2 תגובות:

  1. פוסט מעניין מאד.
    תודה
    ייעוץ עסקי

    השבמחק
  2. היי,
    תודה רבה על הפוסט המעניין.
    אני בימים אלו אכן שוקל לקחת הלוואה לעסק שלי. הבעיה היא שחשוב לי שההלוואה תהיה בערבות המדינה ורוב החברות לא מלוות בערובה כזו.
    כרגע קיבלתי המון המלצות על חברת פורן ולאחר שיחה איתם מאוד התרשמי: http://www.foran.co.il/content/335/הלוואות-לעסקים/

    האם יש לך המלצה אחרת?

    תודה!

    השבמחק