יום ראשון, 21 באפריל 2013

שתלים



מה הם שתלים לשיניים?
עולם רפואת השיניים, עשה מספר צעדים מהפכניים מאד בשנים האחרונות ללא כל צל של ספק. אחד מן הצעדים הללו החשובים והפופולאריים ביותר, הוא בעצם במתן היכולת לאנשים לשחזר את מראה השיניים הקבועות שלהם בצורה מושלמת ואיכותית ביותר, באמצעות שתלים מתקדמים במיוחד אשר מוחדרים לפה באמצעות הליך כירורגי שנחשב כיום לפשוט יחסית, ומבוצע על ידי רופאי שיניים מומחים להשתלות שיניים. יש לציין, כי טכניקה זו החלה להתבצע בארה"ב עוד בשנות ה – 80 של המאה הקודמת, ובעשור האחרון היא מבוצעת בישראל ע"י מרפאות מובילות. אולם מהם בעצם השתלים הללו, ועל מה הם מתבססים?

בונים את השן על גבי השתל
הרעיון של שתלים, הוא שניתן ליצור שחזור קבוע של השן, באמצעות מבנה מלאכותי של שתל, אשר יקבע אותה לאורך זמן. שתלים אמורים להישאר בתוך החניכיים למשך שנים רבות, ואם מטפלים בהם כראוי - מדובר על פלטפורמה שתוכל לשמש אתכם לכל החיים שלכם. השתלים נוחים יותר משיניים תותבות, ומאפשרים לבצע שחזור מלא של שן אחת - או של כל השיניים אם יש בכך צורך.
שתלים

פתרון מעולה לכל הגילאים
אחד מהיתרונות הברורים של שתלים, הוא שמדובר על פתרון שיכול להתאים לבני כל הגילאים באשר הם. מצד אחד, אנשים בגיל הזהב משתמשים בפלטפורמת השתלים ע"מ לשחזר שיניים שנשרו. מהצד השני, גם צעירים אשר עברו תאונות או מחלות, יכולים לעבור טיפול של החדרת שתלים לחניכיים. בסופו של דבר, משתמשים גם בשחזורים מתאימים של שיניים, ע"מ ליצור מראה שיחקה בצורה מושלמת את המראה של השן הטבעית.

מה חשוב לוודא לפני ביצוע של טיפול השתלת שיניים?
כמובן שאם החלטתם שאתם בוחרים בפלטפורמת השתלים, יש לפנות למרפאה שמתמחה בנושא. מכל התחומים של רפואת השיניים, התחום של החדרת שתלים נחשב למורכב ביותר שיש, והוא דורש התמחות מיוחדת בתחום של כירורגיית הפה. לכן, יש לפנות לרופא מתאים בעל הסמכה רפואית לבצע ניתוחי השתלה. כמו כן, מומלץ לבחון מספר מרפאות ולבחון את השיטות שלהן, כדי לבחור את המקום הטוב ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה