יום שבת, 20 באפריל 2013

בית ספר למוסיקה הרשמה



כל מה שצריך לדעת על בית ספר למוסיקה הרשמה
גם אתם מתעניינים בנושא של בית ספר למוסיקה הרשמה? קודם כל ולפני הכל, חשוב מאד ששני גורמים שונים יתעניינו בנושא - גם אתם בתור הורים או קרובי משפחה אשר אחראים על הילד, וגם הילד עצמו כמובן. רק כאשר יש שיתוף פעולה מתאים בנושא - רצון מלא של הילד ותמיכה של המשפחה - תוכלו לעבור את השלב של בית ספר למוסיקה הרשמה בהצלחה, וכמובן גם את הצילומים של התוכנית עצמה בבוא העת, במידה והילד אכן יתקבל אליה בסופו של דבר.

בית ספר למוסיקה הרשמה

מה עושים לקראת ההרשמה אל בית ספר למוסיקה בעונה השלישית?
בטפסים של בית ספר למוסיקה הרשמה, יש למסור פרטים מלאים על הילד עצמו. חשוב שגם ההורים וגם הילד ייקחו חלק בשלב זה. יש לפרט את התחביבים של הילד, סגנון מוזיקלי אהוב, ניסיון מוזיקלי קודם אם קיים כזה, ידע בנגינה בכלי נגינה כל שהוא כיוצא בזה. אפשר ורצוי לצרף קטע וידאו של הילד שר. לא חייבים להקליט במיוחד קטע מסוים - אפשר גם לקחת קטע ארכיוני, כל עוד הוא מהזמן האחרון.

האם יש צורך להתאמן לקראת ההרשמה לתוכנית?
חשוב לזכור לקראת בית ספר למוסיקה הרשמה, כי מדובר בסופו של דבר על תוכנית ריאליטי. אמנם בית ספר למוסיקה הרשמה לתכנית תוביל אתכם לתוכנית שמותאמת ילדים, ונעשית בשיתוף עם גורמי יעוץ מוסמכים, אך זוהי בכל זאת תחרות. לכן, אם הילד רוצה לעבור את השלבים הראשוניים של המבחנים מול ההפקה, כדאי ורצוי להתאמן. לא צריך להיכנס לשגרה מפרכת - מספיק לקחת שיעורי פיתוח קול לקראת המבחנים הראשונים.

האם ישנן הכנות נוספות?
אם אתם מילאתם את הטופס של בית ספר למוסיקה הרשמה, רצוי מאד להכין את הילד לקראת החוויה שמצפה לו. יש להסביר לו היטב כי רק מעטים מהילדים שממלאים את הטופס של בית ספר למוסיקה הרשמה מתקבלים לתוכנית, וכי בסופו של דבר זוהי חוויה שעליו לקחת ממנה את כל הזיכרונות החיוביים, ולדעת גם כיצד לתעל אותם בעתיד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה