יום שבת, 20 באפריל 2013

אקס פקטור הרשמה



חושבים על אקס פקטור הרשמה?
אחרי שתוכניות ריאליטי מוזיקליות כבשו את מדינת ישראל, ואת לבבות הצופים במרקע, הרי שעכשיו מצטרפת גם אקס פקטור לרשימה הארוכה והמכובדת הזו. לא בכדי, מי שיכנס עוד היום לעמוד הפייסבוק של התוכנית, יגלה כי יש דרישה עצומה עבור אקס פקטור הרשמה. העונה החדשה של אקס פקטור צפויה לעלות במהלך קיץ 2013, וההכנות הן בעיצומן. אז מה חשוב לדעת על אקס פקטור הרשמה לפני שאתם כבר ניגשים לאודישנים של התוכנית? איך התוכנית בנויה בפועל ולמי זה יכול להתאים בסופו של יום?

אקס פקטור הרשמה

דגש רב על הכישרון של המתמודדים
אחת הסיבות לכך שאקס פקטור בכלל הופקה מלכתחילה בבריטניה, היא התחושה של המפיק סיימון קאוול, כי תוכניות השירה צריכות לחזור לבסיס שלהן - ליכולת השירה של האדם, וליכולת שלו לתת שואו מוצלח ביותר, ולא רק סיפור חיים מרגש כזה או אחר שהוא מביא עימו. על כן, אם אתם מתעניינים בנוגע אל אקס פקטור הרשמה לתכנית, חשוב מאד לדעת שלפני הכל - עליכם לדעת לשיר היטב, ועל כן כדאי גם לפתח את התחום, ולצרף וידאו שלכם שרים אל טופס ההרשמה לתוכנית.

אודישנים ברחבי הארץ
בימים אלו, מי שרוצה להצטרף אל אקס פקטור הרשמה, יכול לגשת לאודישנים שמתקיימים ברחבי הארץ. חשוב מאד לציין כי האודישנים הללו מתבצעים מול צוות ההפקה של התוכנית, ולא מול השופטים. יש חרושת של שמועות בנוגע לשופטים האפשריים בתוכנית - ובין השאר אף מציינים פליטי ריאליטי אחרים מעולם המוזיקה כמו שירי מיימון או הראל סקעת. אין מן הנמנע גם שחלק משופטי דה וויס בעבר ובהווה יעבור לשפוט באקס פקטור.

ומה אתם צריכים לעשות?
אם אתם רוצים לגשת אל אקס פקטור הרשמה, חשוב מאד לוודא כי יש לכם את היכולת לעמוד בתנאי התוכנית. כדי לעבור בהצלחה את השלבים השונים של אקס פקטור הרשמה, יהיה עליכם לגבש לעצמכם זהות ווקאלית, ולכן במידת הצורך יהיה עליכם גם להתאמן ולקחת מעט שיעורי פיתוח קול - כדי להרשים כמו שצריך את השופטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה