יום ראשון, 21 באפריל 2013

הלוואה בערבות מדינה



בעלי עסקים רבים, אם בעת פתיחתם ואם במהלך פעילותם, נזקקים מעת לעת למימון מסוים על מנת להוציא אל הפועל פעולות שונות כאלה ואחרות עסקיות. לצורך כך יש לבדוק את האופציות השונות אשר פתוחות בפני בעלי עסקים למימון, כאשר אחת מהן היא לא אחרת מאשר הלווה בערבות המדינה.
הלוואה בערבות מדינה מיועדת לסיוע לעסקים קטנים אשר המחזור העסקי שלהם הוא עד שני מליון שקל בשנה ושהם מעסיקים עד שבעים עובדים. הרעיון אשר עומד מאחורי הלוואה בערבות מדינה הוא שלמדינה יש אינטרס שעסקים קטנים יתרוממו ויהפכו ריווחיים ובכך יתרמו למנוע הצמיחה של המשק כולו. 
 
הלוואה בערבות מדינה
מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה?
הלוואה בערבות מדינה ניתנת לעסקים שאין עיקולים על חשבונותיהם ושאינם נמצאים בחובות כל שהן. הלוואה בערבות מדינה ניתנת לעסקים בתחילת דרכם, לעסקים המעוניינים להתרחב להגדלת רווחים וגם לעסקים שנקלעו לקשיים פיננסיים שנראה כי יוכלו לצאת מהמשבר בעזרת הזרמת מזומנים לקופת העסק.
כיצד מבקשים הלוואה בערבות מדינה?
הצעד הראשון המומלץ הוא לפנות לחברת ייעוץ פיננסית לעסקים. ליווי של חברה כזו יעשה את הדרך קלה ומהירה יותר. אנשים אלה בקיעים בכל הקריטריונים והבירוקרטיה הכרוכה בהגשת הבקשה ולכן הדבר כה מומלץ. דבר שני שיש לעשותו הוא לגשת לבנק כדי לקבל ממנו אישור ראשוני להגשת הבקשה להלוואה. הצעד הבא הוא מילוי טפסים ושאלונים שבהם יש לפרט את התוכנית העסקית ואת התכנון להקמת העסק והמשך תפקודו ואת התחזית לצמיחה העסקית שלו. הניירות מוגשים לחברה מייעצת שתחליט לאיזה גובה הלוואה אתה והעסק שלכם זקוקים.
המשך הליך האישור
לאחר שהחברה המייעצת מאשרת את גובה ההלוואה היא עדיין לא שלך. על הבנק לבדוק את הנתונים הכלכליים שלך ואת המצב הפיננסי של העסק שלך והאם אין לך חובות קודמים או עיקולים על רכוש וכדומה. לאחר מכן מתכנסת הוועדה המיוחדת לאישור הלוואה בערבות מדינה. בוועדה יושבים נציגי הבנק, החברה המייעצת לך ונציג ממשרד המסחר והתעשייה. בהינתן שהוועדה מאשרת את הבקשה לאחר כל הבדיקות תוכל לקבל הלוואה בערבות מדינה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה