יום שבת, 5 בינואר 2013

הרשמה לאח הגדול 6



חומר למחשבה על הרשמה לאח הגדול 6

לכולנו תוכנית האח הגדול ללא ספק קורצת מאד. רבים מאיתנו חולמים להתקבל לתוכנית. חשוב לדעת שהיום אפשר בהחלט להגשים את החלום שלכם. הגדולה בתהליך של הרשמה לאח הגדול 6 הוא שמדובר בתהליך שפתוח לכל אחד. אם אתם צופים אדוקים של התוכנית, בוודאי כבר ראיתם שכל אחד באמת יכול להגיע אליה. אבל איך בכל זאת עוברים את השלבים של הרשמה לאח הגדול 6 ומתקבלים לתוכנית?

לעמוד בפני מצבים קשים

כשאתם ניגשים אל הרשמה לאח הגדול 6 זכרו את מה שאירע בעונה האחרונה - מתמודדים רבים פרשו באמצע באופן מפתיע מאד - כך הבעל עזב באמצע התוכנית משום שאשתו הודחה, כמו כן גם מתמודדת אחת יצאה בעקבות מתמודדת נוספת שהודחה בשידור חי. ההפקה לא רוצה לחזור על האירועים הללו – ועל כן היום בודקת יותר מתמיד את המועמדים ואת היכולת שלהם לעמוד בפני סיטואציות חברתיות שאינן פשוטות.

הרשמה לאח הגדול 6


הרשמה לאח הגדול 6 - אז איך זה נראה?

בתהליך של הרשמה לאח הגדול 6 אתם תצטרכו לפרט אודות חייכם, אפילו אודות הקשיים שעברתם או מצויים בהם, להציג את  דרכי ההתמודדות שלכם עם משברים, את התכונות הדומיננטיות שלהם ואת כל מרכיבי האישיות שלכם. באודישנים עצמם, אחרי שתמלאו את הטופס של הרשמה לאח הגדול 6 יעמידו אתכם בפני סיטואציות חברתיות שונות, לעתים אף במשך מספר שעות כדי לבחון את התגובות שלכם. זה הוא תהליך מעניין מאד אשר מי שעומד בו בהצלחה - גם יכול להתקבל לתוכנית המיוחדת הזו והאטרקטיבית כל כך.

הרשמה לאח הגדול 6, למי זה יכול להתאים?

הרשמה לאח הגדול 6 מתאימה בראש ובראשונה למי שמאז ומתמיד ניהל אורח חיים עצמאי יחסית. אנשים אשר מרגישים שהם "לא דופקים חשבון", אמתיים, ואשר עושים את הדברים אשר הם באמת רוצים ומוכנים להילחם עליהם - הם חומר קלאסי של התוכנית, ועל כן הם בהחלט יכולים לעבור הרשמה לאח הגדול בהצלחה. אז אם אתם מרגישים כי אתם מתאימים לתוכנית הזו, זה בדיוק הזמן הנכון ליצור קשר ולהירשם לאודישנים של האח הגדול6 ואולי אפילו להגשים חלום ולהיות מפורסמים באמת.


תגובה 1:

  1. שלום
    ברצוני להרשם לאח הגדול בעונה הקרובה
    אך עליי לעשות זאת?
    תודה. יהודית

    השבמחק