יום שבת, 5 בינואר 2013

חשבונית לשכיר



מדוע כדאי להפיק חשבונית לשכיר?

בתור בעלי עסקים עצמאיים, אתם נדרשים להפיק חשבוניות, קבלות, דו"חות מס, ועוד תוצרים נוספים עבור הלקוחות שלכם ועבור רשויות המס. בשיטה הישנה הייתם צריכים לקנות פנקסים שונים, למלא אותם בהתאם ולשמור אותם ולתייק אותם באופן מסודר. אין כל ספק כי שיטה זו מסורבלת ביותר, אינה תומכת כלל במודעות לאיכות הסביבה ואי הדפסת ניירות שלא לצורך, ובעצם כבר נחשבת למיושנת ביותר. אז מה עושים היום רוב האנשים העצמאיים? נהנים מיתרונות המחשב ורשת האינטרנט עד תום. כיום, בזכות שירות של חשבונית לשכיר אתם יכולים להימנע מכל התהליך המסורבל הזה, אשר יכול להיות הרבה יותר פשוט עבורכם.

איך זה עובד?

שירות של חשבונית לשכיר מאפשר לכם לנהל את כל הפעילות הפיננסית שלכם על גבי רשת האינטרנט בלבד, ללא כל צורך בהדפסות ותיוקים מיותרים כאלה ואחרים. השיטה היא פשוטה מאש - אתם משלמים תשלום קבוע לשירות של חשבונית לשכיר, ובתמורה אתם יכולים להפיק כמות מסוימת של חשבוניות, דו"חות, וכיוצא בזה. התשלום הוא חודשי, ויכול להשתנות לפי הכמות שאתם רוצים להפיק. כך אתם משלמים ביחס ישר לצרכים שלכם, ולא נתקעים עם עודפים ומשלמים יותר מידי.

חשבונית לשכיר - במקום לעבוד קשה

חשבונית לשכיר אונליין - הכל מאורגן

יתרון חשוב נוסף של שירות חשבונית לשכיר הוא שכל החשבוניות, הקבלות והדו"חות שלכם מרוכזים במקום אחד ברשת. אתם לא צריכים לעשות סדר מיוחד בקלסר, לשמור לעצמכם עותק, לתייק לפי סדר מסוים וכל הפעולות המסורבלות. במקום זה, הכל נמצא מאורגן בתוך התוכנה המקוונת. חשבונית לשכיר מאפשרת לכם לגשת בכל רגע שרק תרצו אל חשבונית מסוימת, לבדוק אותה, להפיק דו"חות המבוססים על החשבוניות, וכמובן להדפיס הכל, ולשלוח לגורמים שונים.

שירות שמתאים לכולם

היתרון החשוב של חשבונית לשכיר זה שהוא יכול להתאים הן לעוסק פטור והן לעוסק מורשה. יש אפשרות לבצע חישובי מס וחישובי מע"מ דרך השירות, והחשבונית מופקת באופן אוטומטי. יש אפשרות להפיק חשבונית לשכיר גם בכמויות גדולות במיוחד - והמחיר עדיין יוצא משתלם יותר, בהנחה שאתם צריכים לעבוד עם מגוון של חשבוניות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה