יום שבת, 5 בינואר 2013

אקס פקטור ישראל



איך הופכים את אקס פקטור ישראל להצלחה?

תוכניות הריאלטי כבשו בשנים האחרונות את המרקע הן בעולם כולו והן אצלנו בישראל. תוכניות מציאות רבות מציפות את המרקע להנאתם המלאה של צופי הטלויזיה. אחת מן התוכניות הללו אשר מובילה את התחום הזה היא לא אחרת מהתוכנית אקס פקטור. יש לציין כי יוצרי טלוויזיה רבים מנסים לפענח את סוד ההצלחה של התכנית אקס פקטור. מלבד העובדה כי מדובר על תכנית מציאות בעלת אחוזי רייטינג מרשימים, אקס פקטור בבריטניה ובארצות הברית הצליחה להחדיר אל התרבות זמרים לא מוכרים אשר הוכיחו יכולות מקצועיות משובחות ביותר. השאלה העיקרית העומדת כעת בפני אקס פקטור ישראל היא כיצד לשחזר את ההצלחה הזו.

אקס פקטור ישראל

היכרות עם הקהל המקומי

על מנת ליצור עניין סביב אקס פקטור ישראל יש להתחיל קודם כל בהגדרת תחומי העניין של קהל הצופים המקומי. בניגוד לבריטים או האמריקאיים, צופי הטלוויזיה בישראל מעדיפים מתמודדים אותנטיים. אקס פקטור ישראל תצטרך להעלות על הבמה יוצרים בעלי כריזמה, אשר מסוגלים לסחוף אחריהם מאות אלפי אנשים.

השופטים יצטרכו לבצע התאמות

נקודה נוספת הקשורה אל אקס פקטור ישראל היא השופטים. אקס פקטור היא תכנית אשר חלק גדול ממנה מבוסס על השופטים. הם אלו אשר מדריכים את המתמודדים, מלווים אותם בתחרות ומעוניינים בהצלחתם. ישנם הרבה זמרים אשר יכולים לתפקד כשופטים בתכנית כמו אקס פקטור ישראל, לכן ההפקה צריכה לבצע את הבחירות הנכונות.

הדרך להצלחה אינה פשוטה

אין ספק כי אקס פקטור היא הוכחה נוספת ליכולת של סיימון קאוול, הוגה הרעיון והיוצר מאחורי הפורמט. לא רבים ניבאו כי הוא יצליח להשתלט על השוק האמריקאי, אך הוא עשה זאת ויצר לעצמו מעמד ייחודי בנוף הטלוויזיוני. יחד עם זאת, התכנית אקס פקטור ישראל תצטרך לעבור מספר שינויים על מנת לסמן הצלחה נוספת. הדרך לעשות זאת לא תמיד פשוטה ולעיתים היא עומדת בפני קשיים. במידה והמפיקים של אקס פקטור ישראל יידעו לבצע זאת כראוי, סביר להניח כי גם אצלנו יתגלו זמרים חדשים ומוכשרים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה