יום רביעי, 30 בינואר 2013

סוגים שונים של תיקים לנשים



עולם התיקים הוא גדול ומגוון באופן מיוחד. יש תיק כמעט לכל צורך ועל פי אופנות שונות כאלה ואחרות, כאשר בין הבולטים בתיקים, צריך להזכיר תיקים לנשים. חשוב מאד להבין שהיום תיקים לנשים הם לא מסוג אחיד. מדובר היום בעצם על מספר תתי-סוגים שונים של תיקים לנשים. ההבחנה היום לרוב הין בין תיקים ליומיום, תיקים משרדיים, ותיקי ערב ותיקים ליציאות. בין התיקים הללו יש הבדלים בגודל, בכמות הפריטים שהם אמורים להכיל, בעיצוב הבסיסי שלהם - ואפילו במהות שלהם. לכאורה התפקיד של התיק הוא בסך הכל לסייע בנשיאת חפצים, אבל זה הרבה יותר מכך.

בחירת תיק ליומיום
אם אתן צריכות לבחור תיקים לנשים ליומיום, כדאי לדעת שהיום הטרנד של התיקים הגדולים חזר לאופנה - ובגדול! אפשר למצוא היום תיקים לנשים שאפשר לשים בהן כל מה שאתן צריכות - החל מציוד משרדי שאתן לוקחות, דרך משקפי שמש, מפתחות, כמה מוצרים קוסמטיים, פלאפון, והיום יש אפילו מקום למחשב נייד קטן במידה והדבר רלוונטי. הדבר מאפשר לכם ניידות מקסימלית ונוחה.

  
ומה עם תיקים משרדיים?
תיקים לנשים אשר הם גם תיקים משרדיים תמיד נותנים אתגר מסוים. מצד אחד הם צריכים להיות מאד פונקציונליים ונוחים. מהצד השני, הם עדיין תיקים לנשים כך שצריך להיות זיהוי מסוים שלא יהיה גברי. לכן, היום המגמה היא באופן כללי לייצר תיקים משרדיים מסוג יוניסקס. אלו הם תיקים נוחים מאד, אשר אינם נראים בהכרח נשיים או גבריים. יש להם קו עדין ולא משעמם מידי - אך הם עדיין לא צבעוניים או בוהקים כמו תיקי נשים קלאסיים.

ומה עם תיקי הערב?
בתחום של תיקים לנשים ליציאות - אין ספק שהקו הקטן עדיין בתוקף. תיקים לנשים שמיועדים ליציאות הם לרוב תיקים קטנים מאד אשר מיועדים לכמה חפצים בסיסיים. אפשר לשים בתוכם שפתון, טלפון סלולרי, ואולי גם ארנק קטנטן למטבעות. כמובן שבכל מקרה יש לכן מגוון רחב של צבעים וחומרי גלם שאפשר לבחור ביניהם, כך שהמראה שלכן ביציאה יהיה מושלם.

תגובה 1:

  1. אנונימי9/21/2016

    איזה כתבה יפה ומעניינת! אני אישית מאוד אוהבת תיקי נשים שמתאימים גם למשרד וגם לבילוי בערב. כמו החום כאן למעלה, בעיניי הוא הכי יפה :)

    השבמחק