יום רביעי, 30 בינואר 2013

חסכון בעלויות תקשורת במשרד



תפעול של עסק הוא דבר מורכב ביותר בלשון המעטה. יש הרבה מאד תחומים ופרמטרים אשר צריך לטפל בהם במקצועיות רבה ובתבונה עסקית. אחד מן החשובים ביותר הוא הפרמטר של הוצאות העסק שלכם. חסכון בהוצאות העסק משמעותי ביותר להגדלת ריווחי העסק ומאפשר לכם להתנהל פיננסית בצורה נוחה ביותר.
האמת היא, כי אחת ההוצאות הכבדות ביותר בכל עסק מסחרי המעסיק עובדים רבים העושים שימוש בטלפונים סלולריים ובטלפונים קווים במשך העבודה היא ההוצאה על תקשורת. הוצאה היכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים בחודש. כדי לעשות חיסכון בעלויות תקשורת עליכם להבין את הצרכים המדוייקים שלכם ולתכנן את מערכת התקשורת שלכם בהתאם. תכנון לקוי או פזרני יעלה לכם כסף רב המצטבר בכל חודש לסכומים ענקיים.


חסכון בעלויות תקשורת – שימוש במחשב.
אחת הדרכים לחסוך בעלויות תקשורת היא שימוש במערכת סקייפ היושבת על האינטרנט ואינה עולה לכם דבר. אפשר לחבר את כל עובדי החברה בסקייפ וכך את כל הספקים או הלקוחות ובכל פעם שתרצו לבחור להתקשר אל מי מהם יעשה הדבר בסקייפ בנסיון הראשון. שימוש נוסף במחשב לצורך תקשורת הוא המייל. לא כל מידע צריך לעבור בטלפון. המייל הרבה יותר זול ונגיש לא פחות. הימצאות המייל בכל טלפון נייד כיום מאפשר לכם להשתמש בכלי זה ולעשות חסכון בעלויות תקשורת באופן ניכר.
חסכון בעלויות תקשורת – שילוב מערכות
כיום חברות הכבלים מעניקות לכם אפשרויות גלישה שלא היו לפני כן ובמהירויות גדולות. אם אתם מצרפים כמה מערכות לספק אחד תוכלו לעשות חסכון בעלויות תקשורת בצורה שלא ידעתם. חסכון בעלויות תקשורת ניתן לעשות גם בשימוש בטלפונים קוויים בתוך המשרד ושימוש בסקייפ לכל השיחות הבינלאומיות.
חסכון בעלויות תקשורת – פתיחת הסכמים
עולם התקשורת מתפתח במהירות ענקית וכל יום נכנסים שחקנים חדשים לזירה, דבר שמוריד את מחירי התקשורת עוד ועוד. פתיחת הסכמים עם חברות התקשורת השונות יכול להוזיל לכם את עלויות התקשורת באופן ניכר ובלתי מתפשר. כדי לעשות זאת יש להכיר את ההצעות של החברות האחרות ובמידת הצורך לעבור אליהן לגמרי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה