יום ראשון, 13 בינואר 2013

מלון ליד הים



מלון ליד הים – שם נרדף למלון יוקרתי, איכותי וברמה הגבוהה ביותר
כאשר אתם מדמיינים חופשה מושלמת באווירה פסטוראלית ביותר עם נוף מרהיב ומרגיע, אתם וודאי חושבים על האפשרות של נופש ליד ים. בכל המקומות והיעדים התיירותיים המבוקשים ביותר בעולם, מלון ליד הים תמיד נחשב למלון ב'קלאסה' אחרת. הרי איך אפשר להשוות בין מלון אשר ממוקם במרכז העיר לבין מלון אשר ממוקם ליד חוף הים ואשר נמצא ממש במרחק הליכה משפת הים עצמה? באופן מובן ומתבקש ביותר, מלון ליד הים הינם גם שם נרדף למלון יוקרתי, איכותי וברמה הגבוהה ביותר.

רק מלון ליד הים מבטיח ומקיים חופשה 'על אמת'
אי אפשר כלל להתכחש לעובדה, כי, מאז ומעולם, הימצאות ונוכחות של ים הינן אחד מן הגורמים החשובים ביותר בבחירה של חופשה. בטח כאשר רק ים כחול, נקי ונעים, חוף ים אשר מאפשר שכיבה, מנוחה והשתזפות מהווה באמת אטרקציה תיירותית כיפית ו'נופשית'. בהתאם, מלון ליד הים, יוקרתי, מפואר ומפנק אשר ממוקם ממש ליד חוף הים הינו היחידי אשר מבטיח ומקיים חופשה 'על אמת'.

על המפרט האיכותי והייחודי של מלון ליד הים
כאמור, מלון ליד הים הינו שם נרדף למלון ברמה 'אחרת'. בטח כאשר מסתכלים על המפרט המצוי והממוצע הבא של כל מלון ליד הים: מאופיין במראה אדריכלי אקזוטי, טרופי וממש ב'רוח' הים', לא מתנשא לגובה עצום (וזאת שכן הוא כולל מספר יחסית נמוך של קומות), מציע מגוון גדול ורחב של חדרים איכותיים וסוויטות עם נוף לים (מרשים ביותר), מספק שירותי מלון איכותיים כמו מסעדות, חדר כושר, מרכז ספא, בריכה אולימפית – והכי חשוב, נמצא במרחק הליכה מחוף הים הקרוב.

מלון ליד הים – מבוקש ופופולארי ביותר גם בישראל
בעבור תיירי פנים ותיירי חוץ כאחד, מלון ליד הים הינו הכתובת היחידה בעבור חופשה ונופש בישראל. בנוסף, הקטגוריה של מלון ליד הים בישראל מכילה קשת רחבה ומגוונת ביותר של מלונות ליד הים, כל כולם איכותיים וברמה הגבוהה ביותר, וכל כולם ממוקמים ליד אינספור חופי ים ישראליים וקסומים, מדן ועד אילת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה