יום רביעי, 30 בינואר 2013

חדר מסחר



כל מה שצריך לדעת על חדר מסחר או חדר עסקאות
ישראלים רבים גילו בשנים האחרונות כי אחת הדרכים הטובות ביותר להרוויח כסף בצורה טובה הוא פעילות של השקעה בבורסה במניות שונות. האמת היא כמו שכל פעילות עסקית באה לידי ביטוי בדמות ושטח של מרחב עסקי ייעודי הולם כזה או אחר, גם פעילות של מסחר בשוק ההון באה לידי ביטוי בדמות ושטח של מרחב עסקי ייעודי והולם, חדר מסחר שמו. בנוסף לכך, חדר מסחר זה ידוע גם בשם חדר עסקאות, וזאת שכן הפעילות העסקית היחידה שהוא 'מארח' הינה עסקאות בשוק ההון.

פרטים חשובים ומעניינים ביותר אודות חדר מסחר ועוד
כאמור, חדר מסחר הינו חדר אשר בו מתרחשות פעילויות מסחר ועסקאות בשוק ההון מסוגים שונים. על כן, חדר מסחר מהווה חלק בלתי נפרד מאגפי מסחר בשוק ההון של חברות השקעות בשוק ההון ואגפים ייעודיים בבנקים. מבחינת יעדי מסחר, המטרה הראשית והעיקרית של כל חדר מסחר הינה ביצוע פעילויות מסחר איכותיות, אפקטיביות ורווחיות ביותר באמצעות רכישה של מטבעות חוץ, מסחר במניות, ניירות ערך, אגרות חוב ועוד ועוד אפיקי השקעה כאלה ואחרים.


חדר מסחר 'מארח' ומאכלס אך ורק את בעלי המקצוע הבאים
מנהלי תיקי השקעות מכל הסוגים והרמות, סוחרי מט"ח, מתמחים במסחר בניירות ערך, מניות ואגרות חוב, מנתחים טכניים, 'פסיכולוגי' מסחר, אנליסטים, ברוקרים, כלכלנים ועוד – אך ורק בעלי מקצוע מן הסוג האמור ועוד מהווים חלק בלתי נפרד מהשטח והמרחב של חדר מסחר – ולא בכדי. בטח כאשר רק בעלי המקצוע האמורים יכולים 'להבטיח', כי, כל חדר מסחר אכן יאפשר מסחר איכותי, אפקטיבי ורווחי.

כל חדר מסחר חייב 'להכיל' בתוכו מערכות מסחר בזמן אמת
כל בעלי המקצוע האמורים מהווים 'יד' אחת של כל חדר מסחר. בנוסף לכך, ה'יד' השנייה של כל חדר עסקאות באה לידי ביטוי בדמותן של מערכות מסחר בזמן אמת, כאלה ואחרות, מערכות אשר מתמחות באספקת נתוני מסחר בזמן אמת וללא כל עיכוב, תנודות בשערי מט"ח, הצגת מגמות בשוק ההון, תנועות מסחר חריגות ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה