יום רביעי, 30 בינואר 2013

מיסטיקנים און ליין



יום הלידה

לתאריך הלידה שלנו משמעות מאוד גדולה לגבינו. היום בשבוע בו נולד האדם משפיע מאוד על אישיותו ואופיו. שעת לידתו של אדם, יכול להשפיע על גורלו, על אישיותו ועל דרך חייו. הכוכב בשמים שהיה בשעת הלידה נותנים אותותיהם ומשילחים מעצמם על הנולד. מה היא השעה שלכם? אתם יודעים באיזו שעה נולדתם? המומחים שלנו בפורטל מיסטיקנים און ליין יוכלו להסביר את המשמעויות השונות לתאריך ושעת הלידה. ספרי הקבלה וגם מסכת שבת בגמרא מסבירים על השעות השונות ביום על פי הכוכבים:

הנולד בשעת החמה - זו היא שעת הבוקר. הנולד בשעה זו יהיה מאיר כשמש, זורח, חכם ונבון. הוא יהיה מבוסס מבחינה כלכלית, צנוע והסתפק בלחמו. אדם זה יהיה ישר, ולא ישקר וירמה לעולם.
מי שנולד בשעת נגה - הלא היא שעת הצהריים, יהיה עשיר גדול. אדם הנולד בשעת נגה יהיה גם נואף. למה? כי אש התשוקה תלווה אותו, ויצר תשמיש בוער בו.
נולד בשעת לבנה - הנולד בשעת לילה, יהיה בעל קשיים רבים, חסר בטחון ובעל הערכה עצמית נמוכה. אומרים החכמים, כמו הלבנה שמתנוונת בכל לילה, הולכת וקטנה. יחליט משהו וישנה את החלטתו וכך שוב ושוב פעמים רבות. ינסה כל הזמן להשתלט על דברים לא לו, ולהשיג את רכושם של מכריו, כמו הלבנה שמאז ומעולם מנסה להשתלט על החמה.
נולד בשעת צדק - אשמורת שניה, צדיק, נותן תרומה תמיד, ועוזר לאחרים.
נולד בשעת מאדים - אשמורת שלישית, חכמים אומרים עליו: "יוציא דם". עניין זה יכול לבוא לידי ביטוי בכמה דרכים: או שיהיה שוחט או מוהל, או שיהיה שופט וידון בדיני נפשות לחיים או למוות, או שיהיה גנב ובעת גניבתו ישפוך דמם של אחרים, או שיקיז דם לאנשים.


הגורל מעולם לא קבוע ותמיד נתון לשינוי. עם הרבה מודעות מצידכם ורצון לשינוי החיים שלכם, תוכלו להזיז הכל, להצליח ולחיות חיים נפלאים. המומחים שלנו במיסטיקנים או ליין יאבחנו את האישיות שלכם ויכוונו אתכם בצורה מקצועית לדרך חיים הנכונה ביותר עבורכם להצלחה, אושר ואהבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה