יום שבת, 11 במאי 2013

כל האפשרויות הטמונות בתוך תוכנת טלמרקטינג



השאיפה של כל חברה או עסק בכל תחום עסקי שהוא, היא לייעל את הפעילות העסקית אשר בעצם מבוססת על פי רוב על שיווק ושירות לקוחות. כאשר מדובר על עסק אשר מבסס את הפעילות שלו על טלפוניה, לזמן אשר לוקח לנציג לבצע את השיחה והמתנה של הלקוח למענה של נציג השירות עלולה ליצור תדמית לא טובה לחברה. אם זה מוקד טלמרקטינג, הרי שעבודה ללא תוכנת טלמרקטינג תהיה לא יעילה בעליל, ולא תספק את השירות הנדרש לכם באמת.

מה הם היתרונות של תוכנת טלמרקטינג טובה


תוכנת טלמרקטינג תאפשר למוקד לתת הספק לא של 100, אלא של 220 אחוז. זה בתורו יאפשר ניצול טוב יותר של משאבי החברה ויכניס לחברה פי 5 יותר שיחות טלפון על כל המשתמע מכך. אפשרויות הבקרה יעניקו לכם בתור בעל החברה, את האפשרות לעקוב אחרי הפעילות של המוקד באמצעות נתונים גרפיים חשובים כאלה ואחרים. עבור מוקדי טלמרקטינג, תוכנת טלמרקטינג תבטל את הצורך להמתין לתשובה, להיתקע במספר תפוס או במספר לא חוקי וגם את החיפוש של הלקוחות אשר יש לחזור אליהם.

מה אפשר לעשות עם תוכנת טלמרקטינג יעילה
אחת התכונות של תוכנת טלמרקטינג הוא החייגן האוטומטי אשר מאפשר לנציג לקבל הרבה יותר שיחות. באמצעות תוכנת טלמרקטינג ניתן לנהל קמפיינים ולנהל רשימות חיוג בצורה מאוד קלה. החייגן האוטומטי יחסוך את הזמן וכל השיחות אשר נכנסות לתוך המוקד אשר עובד עם תוכנת טלמרקטינג, יגיעו ישירות למחשב. חיבור למערכת CRM יקפיץ את פרטי הלקוח, והחברה תיצור תדמית רצינית ואיכותית אשר כה חשובה היום על מנת להצליח בכל תחום עסקי כל שהוא.

כיצד התוכנה מתחברת לטלפון
ההתחברות של התוכנה למחשב מבוצעת בשיטת SIP אשר הנו הפרוטוקול הסטנדרטי והפשוט ביותר העובד עם מרכזיות IP. על פי רוב המרכזיות עובדות עם שיטת החיבור הזאת, וזה בתורו יבטיח, כי על מנת לנצל את כל היתרונות שיש לתוכנה הייחודית, לא תצטרכו לרכוש רכיבים נוספים או לעדכן את הגרסה של המרכזייה שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה