יום חמישי, 30 במאי 2013

נומרולוגיה



מתי משתמשים בנומרולוגיה?
האם חשתם לאחרונה 'תקועים' מבחינה אנרגטית?; האם אתם מרגישים לפעמים שפשוט לא הולך לכם? אם עניתם כן לשאלות הללו, אתם בוודאי מחפשים אחר פתרון. פתרון שכזה, יכול להימצא בקלות בעזרת תורת הנומרולוגיה. נומרולוגיה היא למעשה תורת המספרים, המאמינה בכוחם המיסטי-רוחני של הספרות. על פי השיטה, לכל ספרה מ - 1 עד 9 יש עולם שלם של היבטים ומשמעויות, העשויות ללמד על אופיו של אדם ועל הפוטנציאל העתידי הטמון בו. בעזרת שיטת חישוב פשוטה המסתמכת על האותיות בשמנו המומרות לספרות, תוכלו לגלות מה אומר עליכם שמכם, שם אהובכם, על התכונות הדומיננטיות שמתלוות אליו ועוד. תוכלו להיוועץ ברב מקובל או מומחה נומרולוגיה אחר על מנת לקבל תשובה.

נומרולוגיה - בין קבלה למיסטיקה
כמו שאר אחיותיה בעולם המיסטיקה, תורת הנומרולוגיה נעה על הציר שבין הקבלה היהודית, לבין תורות מיסטיות אחרון שמקורן בשאר תרבויות העולם. את ההבדלים ניתן למצוא בדמות הבדלי משמעויות שיש לכל מספר, כמו גם ההיבטים וההשלכות שלו. נומרולוגיה, קרוב לוודאי, היא תורה השאובה מתורת הקבלה, שם ישנה חשיבות גדולה למספרים לפי עשר הספירות, שהן למעשה עשר הדרגות הרוחניות בנפשו של אדם.
 








נומרולוגיה יהודית      
הפעם תוכלו להיעזר בפרשנות היישר מעולם הקבלה. זה הזמן לקחת נשימה עמוקה, ולהתחבר אל הרוחניות שבכם. לאחר שחישבתם מה משמעות השם שלכם לפי תורת הנומרולוגיה, אתם יכולים לבדוק מה משמעות המספר:
הספרות: 1  -  2  -  3
ספרות אלו מייצגות את "היחיד". מדובר באלו הרואים את אינטרס האישי שלהם לפני הכול, כאשר מילים כמו 'שלי', 'אני', מייצגות ספרות אלו היטב.

הספרות: 4  -  5  -  6
לעומת הספרות הראשונות, ספרות אלו מייצגות את "הרבים", כלומר אלו הם אנשי הנתינה, בעיקר נתינה לאנשי משפחה וחברים קרובים. מילים כמו 'את', 'אתם', מייצגות ספרות אלו היטב.

הספרות: 7  -  8  -  9
בדומה לספרות הקודמות, גם כאן מדובר באנשי נתינה, אך הפעם נתינה ל"כלל". אלו אנשים בעלי רוחב לב ורצון לעזור תמיד, כאשר אין הם מבחינים בין אדם לרעהו. עזרתם שווה לכל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה