יום חמישי, 23 במאי 2013

פורטל מיסטיקים און ליין


מה הוא אתר מיסטיקנים און ליין

שירות מיסטיקנים און ליין הוא כיום אחד השירותים המבוקשים ביותר ברשת האינטנרט. אלפי גולשים נכנסים מידי יום לאתר במטרה לשוחח עם אחד מתוך מאות המיסטיקנים ולמצוא מזור למצוקותיהם. מדובר במיסטיקנים מתחומים שונים כמו אסטרולוגיה, קבלה, תקשור, קלפי טארוט, הילינג, פתרון חלומות וכו'. אפשר לשאול אותם כל שאלה ולקבל מהם תשובות מיידיות ודיסקרטיות.


מיסטיקנים און ליין – הורוסקופ או מפה אסטרולוגית

אחד הדברים שיכולים לקבל באמצעות אתר מיסטיקנים און ליין הוא הורוסקופ אישי לפי נושא: אהבה, זוגיות, פרנסה, עסקים, לימודים, ילדים וכו' או מפה אסטרולוגית אישית לשנה, לחודש, לשבוע או ליום. את כל אלה מקבלים מאחד האסטרולוגים הזמינים לשירותכם באתר, באמצעות שיחת טלפון ולאחר שמוסרים לו את תאריך הלידה המדויק שלכם, מיקום הלידה ושעת הלידה. במידה ורוצים אפשר להכין הורוסקופ זוגי, בעזרת הפרטים האישיים של בן או בת הזוג. 




מיסטיקנים און ליין – פתיחה בקלפי טארוט או אושו

באתר המיסטיקנים ישנם גם המון מומחים שמציעים פתיחה בקלפי טארוט או קלפי אושו. גם זה נעשה באמצעות שיחת טלפון, מבלי לקבוע תור מראש, להמתין או לנסוע. שואלים שאלה והקלפים שבידו של המומחה עונים באופן אובייקטיבי, מיידי וכמובן דיסקרטי במאת האחוזים. קלפים יכולים לענות על שאלה ספציפית ויכולים לתת תמונת מצב כללית על הזוגיות, הפרנסה, העסקי, הפריון וכו'. הם יכולים לגלות את הצפוי וגם את העבר כדי שנוכל ללמוד יותר על עצמנו, על העולם הסובב אותנו ועל היעוד בשבילו הגענו את העולם הזה.


מיסטיקנים און ליין – תקשור, הסרת עין הרע ופתיחת מזל

כולם מוזמנים לפנות למיסטיקנים אשר עוסקים בתקשור, בהסרת עין הרע, בפתיחת מזל ובפתיחת חסמים אנרגטיים הן בגוף, בבית או במקום העבודה. אם יש חשש שמישהו גרם לעין הרע, חייבים כמה שיותר מהר לדאוג להסירה. עין הרע יכולה לגרום לא רק לבעיות במשפחה, בזוגיות ובעסקים אלא גם בבריאותו של האדם. הסרת עין הרע פותחת דלתות לעולם הרבה יותר שליו ובטוח ותאפשר להתקדם הלאה לקראת מימוש החלומות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה