יום ראשון, 26 במאי 2013

לנג'רי



מה כדאי לדעת על לנג'רי
לנג'רי לנשים מאופיין על פי רוב בעיצוב סקסי למדי, הן בתפירה והן בצורה שלו. תפקיד ההלבשה התחתונה האקזוטי הוא לא בשביל לשמש בגד תחתון בלבד או לספק תמיכה בלבד, אלא יותר למטרת אסתטיות ללא כל צל של ספק. זוגות רבים יבחרו בהלבשה תחתונה כזאת במידה שירצו לצאת לירח דבש. אין זה משנה כלל וכלל מה הוא המשקל, הגובה, גוון העור שלך וכיוצא באלה, אך ההלבשה התחתונה תעניק המון סקסיות אשר מן הסתם בסופו של דבר תתאים לאישיותך ולטעמך ללא כל עוררין. רגע לפני, כדאי שתדעי חוקים ספורים לפני בחירת לנגר'י עבורך.


עניין של אופי
נפתח בכך שבמידה שאת שמרנית ואת לא מעוניינת בלקיחת סיכון גדול מדי בנושא של בחירה של צבעים אקזוטיים, בחרי בצבעי לבן, אדום ושחור. זו היא עובדה ברורה כי פרטי לנג'רי רבים מגיעים בצבעים אלו, מה שאומר כי בסופו של דבר מדובר בצבעים בטוחים ביותר אשר עשויים להתאים לכל אחת ואחת. מבחר הבדים בהלבשה התחתונה הוא ללא כל ספק גדול למדי – סאטן, תחרה, PVC, משי ועוד – מה שיכול להתאים לכל טעם ולכל אחת.
מה חזק אצלך
ראוי שתזכרי בביקורך בחנות להלבשה תחתונה ובחירת לנג'רי, כי עלייך להדגיש את המעלות הקיימות בגופך. כמו כן, זו היא הזדמנות להסתיר את הצדדים החלשים שבו. למשל, באם יש לך ירכיים רחבות, אולי כדאי שתימנעי מפרטי לבוש אשר מדגישים קווי המותניים. אולי עדיף לך לבחור עיצוב אחר וישר.
מידות גוף
אם ניתן דוגמא נוספת, הרי שגם בחורות ונשים בעלות בטן גדולה יכולות להימנע מפריטי לנג'רי אשר מדגישים את הבטן. עדיף להתרכז בפריטים אשר ידגישו אזורים אחרים בגוף – אולי את החזה, הירכיים או הישבן. זה מקרה בו נמליץ לבחור מחוך עם עיצוב עשיר ואולי אף להשתמש בתחתוני חוטיני. לנשים נמוכות, נמליץ להימנע מלבישת כותונת ארוכה ולבחור כזאת אשר תהיה בעלת שסע באזור הרגל, שתיתן אפקט הגבהה לצללית שלך. בכל מקרה,לכל אישה מגיע למצוא את הלנג'רי הסקסי המתאים לה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה