יום שבת, 11 במאי 2013

כיצד עושים איפור כלות מקצועי?



איפור כלות מקצועי מורכב מכמה פרמטרים. הראשון הוא המיומנות של המאפר. השני הוא איכות מוצרי האיפור אשר בהם משתמשים עבור איפור כלות מקצועי. פרמטר לא פחות חשוב הוא ההתאמה לתווי הפנים של הכלה ולשאר מרכיבי ההופעה שלה. חשוב מאוד גם לעשות את האיפור לפי השלבים הדרושים, על מנת להבטיח את יציבותו של איפור כלות מקצועי. חשוב מאד לתת את הדעת לעובדה, כי על מנת שלא לעורר אצל הכלה תגובות אלרגיות ביום החתונה, יש להשתמש במוצרים היפו אלרגניים בלבד.
 
מתאימים את האיפור לתווי הפנים לשמלה ולאביזרי השיער

איפור כלות מקצועי צריך להתאים לתווי הפנים של הכלה ולמבנה של הפנים שלה בצורה מחמיאה עד כמה שניתן. הוא צריך להיות לא מוגזם מדי ולא לפסוח על האזורים הקרובים לפנים כמו הצוואר למשל. אם הכלה לובשת שמלה פתוחה כזו או אחרת, יש חשיבות לאיפור האזורים הפתוחים, על מנת שלא ייווצר הבדל בין הקו של הפנים לבין הקו של הצוואר מבחינת הגוון של העור שנגלה. בנוסף לכך, חשוב כי איפור כלות מקצועי יתאים גם לשאר האביזרים ובמיוחד לשמלה. אם השמלה קלאסית גם על האיפור להיות כזה, אם השמלה היא בסגנון וינטג', כדאי שהאיפור יהיה בסגנון רומנטי מן הסתם.



מתאימים איפור כלות מקצועי לעונה שבה נערכת החתונה

אם מדובר על חתונת חורף, הרי שעל האיפור להיות עמיד למים, על מנת להישאר במקום ולא להימרח בגלל זיעה או לחות. אם מדובר על עונת החורף, על האיפור להסוות כל אדמומיות כזו או אחרת, אשר עלולה להופיע אצל חלק מן הנשים, דווקא בתקופה זו של השנה.

בוחרים במוצרי איפור איכותיים בלבד עבור איפור כלות מקצועי

בחירה במוצרי האיפור האיכותיים בלבד תבטיח את המראה האיכותי ואת העמידות של האיפור, כי רק מוצרי איפור של החברות המובילות, יבטיח את האיפור היפה ביותר ואת העמידות הגבוהה ביותר לאורך כל יום ויום. מאפרים מקצועיים עובדים בדרך כלל עם מוצרי איפור מקצועיים אשר יבטיחו את התוצאות הכי יפות שיש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה