יום ראשון, 19 במאי 2013

מרכזיה וירטואלית



מרכזיה וירטואלית משתלמת לכת עסק או ארגון
אין עוררין על כך כי כל ארגון או בית עסק אשר מכבדים את עצמם זקוקים לשירותי טלפוניה איכותיים ביותר, על מנת לתת מענה מלא ומספק לכל מי שפונה אליהם. לאחרונה, בהקשר זה נכנסה חשוק הטכנולוגיה של מרכזיה וירטואלית. אחד הסוגים של מרכזיות וירטואליות שקיימות היום, היא מרכזיה וירטואלית הפועלת בשיטת HOSTED. משמעות של מרכזיה וירטואלית זו היא שהמרכזייה עצמה יושבת בתוך האתר המאובטח של ספקית שירותי האינטרנט והטלפון. זה מבטל את הצורך לרכוש מרכזיה, להתקין אותה ולהעסיק צוות תפעולה שיתחזק אותה אופן שוטף. זה מבטל גם את ההוצאה שכרוכה ברכישת המרכזייה החדשה ובשיטה הזו, על השימוש במרכזיה הלקוח ישלם תשלום חודשי קבוע שנקבע מראש.

יתרונות נוספים של מרכזיה וירטואלית הפועלת בשיטת הוסטד
בשיטת הוסטד, ספק של מרכזיה וירטואלית מתאים אותה לצרכי הלקוח. לאחר הרכישה, הספק מטמיע את המרכזיה בחברה וגם מנטר אותה באופן שוטף ומעניק תמיכה למשתמשים בה. יש למרכזיה זו גמישות והיא מאפשרת להוסיף שלוחות חדשות ולהוריד שלוחות שכבר אין בהן שימוש. בנוסף, מרכזיה וירטואלית כזו מאוד ידידותית למשתמש בזכות הממשק האינטרנטי שמפעיל אותה. היא מציעה גם מגוון שירותים מתקדמים לעסקים ומבטיחה איכות שמע אופטימאלית.



כיצד עובדת הפעלת הטלפוניה והאינטרנט על רוחב פס אחד
בעת רכישת מרכזיה וירטואלית מהסוג הוסטד, ספקית המרכזייה תבקש להרחיב את רוחב הפס, מה שבתורו גם ישפר באופן מיידי את רמת השימוש ברשת האינטרנט. בנוסף, זה יבטיח כי הלקוח יעבוד מול ספק אחד בלבד, אשר יספק את שירותי הטלפון והאינטרנט וזה בתורו יבטיח תעריף מופחת של השירות. 

מרכזיה וירטואלית מהסוג של "ענן"
מרכזיה וירטואלית מהסוג הנוסף, היא מרכזיית הענן. בשיטה הזו מרכזייה יושבת בתוך מערכת תוכנה המותקנת על גבי שרתים מאובטחים. את המרכזייה הזו ניתן לחבר גם לטלפונים VOIP וגם לטלפוניית ה- Soft phone. המערכת החכמה יודעת לזהות מהיכן נכנסת השיחה ולנתב אותה בהתאם לנתב המתאים. זהו השירות הטלפוני המהפכני והמתקדם ביותר המוצע היום והפיתוחים שלו לא עוצרים מלחדש ולהפתיע את המשתמשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה