יום ראשון, 19 במאי 2013

טיול בברצלונה – מה יש לדעת?



אין זה סוד כי ברצלונה היא אחת הערים הנחשקות כיום לחופשה בעולם. ברצלונה הפכה עם השנים לאטרקציה תיירותית ותרבותית מן המעלה הראשונה ואם אתם מחפשים טיול עם המשפחה, טיול זוגי רומנטי או טיול של כמה חברים תמצאו את ברצלונה כמקום האידיאלי ביותר לבלות בו את החופשה הבאה שלכם. מזג האוויר הים תיכוני החם השורר בה, אין ספור האטרקציות ומקומות הבילוי שבעיר הפכו אותה למוקד משיכה ענק לאנשים מכל העולם. אין כל צל של ספק כי ברצלונה היא יעד מיוחד במינו אשר מתאים לכל אחד ואחת מכם, והאמת היא שגם בכל גיל, וזהה בעצם אחד מן היתרונות הגדולים ביותר שלה שהופכים אותה לכה פופולארית.
איך להגיע לברצלונה
טיול בברצלונה מתחיל בטיסות ישירות מנתב"ג עם חברות כמו אל על, איבריה, ארקיע ואחרות. בנוסף ניתן לטוס לברצלונה בחברות אירופאיות העושות נחיתת ביניים בערים שונות באירופה. משך הטיסה הישירה מהארץ הוא כארבע וחצי שעות והנחיתה היא בשדה התעופה אל פראט. שדה זה הוא אחד הגדולים בספרד וניתן להמשיך ממנו ליעדים רבים בעולם כולו. 



ההגעה לעיר
שדה התעופה ממוקם כ-12 ק"מ מהעיר ויש תחבורה ישירה לעיר. ניתן להגיע באוטובוסים היוצאים כל היום מן הטרמינלים השונים או ברכבת. בעיר עצמה ניתן להתנייד בעזרת התחבורה הציבורית, אך בגלל מזג האוויר הנוח ניתן ומומלץ לעשות טיול בברצלונה ברגל וליהנות מהמראות היפים ומהבניינים המרהיבים לאט לאט.
מתי מומלץ לעשות טיול בברצלונה?
בעונת הקיץ חם ולח בברצלונה כמו באיזור החוף בארץ ורבים מן התושבים המקומיים יוצאים לחופשות מחוץ לעיר ולמדינה. למרות עובדה זו רוב התיירים מגיעים לעיר בעונה זו ומומלץ לחשוב על האביב או הסתיו כזמן עדיף לטיול בברצלונה. בחורף יש גשמים רבים בעיר ולא מומלץ להגיע אליה בעונה זו. המטבע הנהוג בברצלונה הוא האירו כמו בכל ספרד והשפה הרישמית היא ספרדית.
טיול בברצלונה לוקח אתכם לאחת הפנינות המיוחדות באירופה ותוכלו למצוא בה אין ספור אטרקציות ומקומות בילוי וכן אירועי תרבות ומוסיקה לאורך השנה כולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה