יום שני, 25 בינואר 2016

3 סיבות לצאת אל טיול לגלפגוס



כבר טיילתם במקומות רבים בעולם? אתם מחפשים את היעד האחד שירעיד את לבכם ויעניק לכם חוויה בלתי נשכחת של יופי אין סופי? זה הזמן לתכנן טיול לגלפגוס. איי גלפגוס נמצאים באוקיינוס השקט, במרחק של כאלף קילומטרים מהחופים המערביים של אקוודור והם נמצאים באזור קו המשווה. כל מי שחוזר מהאזור יכול להעיד על סיבות רבות להגיע לשם ואנו סיכמנו שלוש סיבות טובות לצאת לטיול בין האיים הקסומים.

הנופים המרהיבים
הנופים המרהיבים של איי גלפגוס מציעים מראות שאין שני להם. הפעילות הוולקנית יצרה איים רבים וסלעים שצפים על פני האוקיינוס. מדובר בנוף שאין שני לו ומי שמחפש אחר חוויה חדשה, שונה, יוצאת דופן ואולי אפילו חד פעמית, יעשה טיול לגלפגוס.




הטבע שנוצר במקום
הטבע שנוצר במקום הוא תוצאה של פעילות וולקנית תת קרקעית. האיים במקום משמשים כמוזיאון טבע מושלם, מוזיאון שלא נגעה בו יד אדם. העובדה כי אל המקום מגיעים מטיילים וכי אין מגורים של ממש במקום והתערבות של בני האדם, מעניקה בסיכומו של דבר את אחת החוויות המרגשות ביותר שיכול לראות כל אוהב טבע. טיול לגלפגוס מזמין אתכם לחוויה מושלמת, להליכה בתוך מה שנראה כתפאורה היפה ביותר שהטבע יכול היה ליצור.

בעלי החיים שנמצאים על האי
איי גלפלוס הם איים שנקיים מבעלי חיים טורפים והצייד בהם נמצא מחוץ לחוק. שני נתונים אלו הופכים אותם למקום מושלם עבור בעלי החיים שאינם מפחדים מבני האדם. אפשר למצוא באיים בעלי חיים נדירים ואפשר גם להתקרב אליהם ולחוות את חייהם. טיול לגלפגוס כולל מפגש עם בעלי חיים יוצאי דופן, מפגש שמעניק חוויה של פעם בחיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה