יום שבת, 2 בינואר 2016

בחירת עורך דין תאונות עבודה



תאונת עבודה לא חייבת להיות משהו גדול מדי ורב רושם. יש מקרים שבהם לאחר תאונת עבודה תוכלו בקלות לחזור לשגרת היום שלכם, החומרה הפיזית שלהם נחשבת לקלה, ובכל זאת הם עונים להגדרה. לא אחת כרוך בתאונות העבודה הפסד כספי, עקיף או ישיר, וסוג של אובדן הכנסה. גם במקרה של ספק, צריך להתייעץ עם עורך דין תאונות עבודה, כדי לדעת אם קיימת סיבה מספיק טובה לתביעה וכן להעריך את הסיכויים של ההצלחה שלה. תופעה ברורה היא כי מנהלים מנצלים את החששות ואת התמימות של העובדים שלהם, מנועים מהם זכויות ונמנעים מלשאת בתוצאות. 




כיצד לבחור עורך דין תאונות עבודה?
* עליכם לבדוק האם משרד עורך דין תאונות עבודה, אלו שאתם מתכוונים שייצג אתכם מייצג אך ורק אזרחים שנפגעו בתאונות עבודה, או שלחילופין הוא מייצג גם חברות ביטוח. משרד עורך דין תאונות עבודה אשר מייצג גם חברות ביטוח וגם נפגעי תאונות עבודה, עשוי לעיתים להימצא בסיטואציות של ניגוד עניינים.

* עליכם לוודא שמדובר על עורך דין תאונות עבודה אשר מתמחה בנזיקין, תאונות עבודה ונזקי גוף, או שמדובר על עורך דין תאונות עבודה שעוסק בתחומים רבים ומגוונים, כגון: נדל"ן, משפט מסחרי, סכסוכי שכנים וכדומה. מרבית עורכי הדין בישראל אינם מתמקדים רק בתחום הנזיקין נזקי הגוף או בתאונות עבודה , אלא עוסקים במגוון נרחב של נושאים. אם תשאלו עורך דין תאונות עבודה האם הוא מתמחה לענייני תאונות עבודה? חלקם יגידו שהם מתמחים לענייני תאונות עבודה, אבל הם יטשטשו את העובדה שהם עוסקים עוד במגוון תחומים. הדרך הפשוטה לבדוק זאת היא להתקשר לאותו משרד באופן חשאי ולשאול אותם אם אפשר לעשות עסקת מכירה ביד שניה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה