יום שישי, 29 בינואר 2016

היתרונות שמביאות מרכזיות IP לעסקים



עסקים רבים משתמשים במרכזיות לשיפור התקשורת. התקשורת של העסק היא מרכיב חשוב מאד כאשר יש להתייחס אל התקשורת בין העסק לבין הלקוחות שלו ולתקשורת של העובדים בעסק בינם לבין עצמם. כדי לשפר את התקשורת, לייעל את פעילות כוח האדם בתוך העסק ולתת שירות טוב יותר ללקוחות שלו כדאי להכיר את היתרונות של מרכזיות IP.
למידע נוסף על מרכזיות IP לחץ כאן.

·         הפניה של השיחות בין העובדים
אחת הפעולות שכל מרכזיות IP יכולות לבצע היא הפניה של השיחות. כל עסק יבחר איך הוא רוצה להעביר את השיחות ולאלה שלוחות. כיוון שהמרכזיות פועלות בטכנולוגיה מתקדמת אפשר לבחור כי ההפניה תתבצע גם לעבר שלוחות שאינן נמצאות באותו בניין. אפשר לקבוע כי המרכזיות יקשרו בין בניינים שונים, טלפונים ניידים ואפילו למשרדים פרטיים (גם אם הם נמצאים בתוך הבית כמו למשל ביתו של המנכ"ל).




·         הקלטה של השיחות ושמירה בענן
הקלטה של השיחות היא חלק ממה שהמרכזית יכולה לבצע. ברגע שחברה נותנת שירות של מרכזיות IP עם שמירת השיחות על גבי הענן היא זו שגם שומרת על האבטחה של השיחות ופרטיות הלקוחות. לא כל חברה יכולה לתת את השירות הספציפי הנ"ל ואם העסק זקוק לכך הוא יצטרך לבחון מי יכולה לספק זאת.

·         הפקת דו"ח תקשורת
חלק בלתי נפרד מהטכנולוגיה של מרכזיות IP הוא הפקה של דו"חות. כל עסק יכול להיות יעיל יותר בזכות אותם דו"חות, לבחון אלו עובדים יעילים יותר מאחרים, להחליט אלו מחלקות להעשיר בכוח אדם ועוד. כל עסק יודע כי כוח האדם שלו הוא יקר וכל עסק רוצה שהוא יהיה יעיל יותר. הדו"חות מאפשרים לעסק לדעת איפה עליו להשקיע משאבים ולעזור לעובדים שלו לבצע את העבודה שלהם בצורה טובה יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה