יום שבת, 2 בינואר 2016

מרכזית IP



בעידן המודרני שוק המרכזיות עובר מהפכה הן ברמה הטכנולוגית יישומית והן ברמה העסקית. נכון להיום שוק הטלפוניה מכיל ארבעה דורות של מרכזיות כלהלן: - מרכזיות טלפון אנלוגיות בנות הדור הישן. – מרכזיות טלפון דיגיטליות בנות הדור שאחריו. – מרכזיות טלפון היברידיות בנות דור הביניים – מרכזיות טלפון IP בנות הדור החדש. כיום איננו רואי טעם בלרכוש או בלתחזק מרכזיות אנלוגיות. זוהי הוצאה כספית שאינה מותאמת להשקעה ומכבידה על העסק בתפעול השוטף שלה. היא מספקת רמה בסיסית בלבד. ולכן במאמר זה נתמקד בדור החדש והמוצלח ביותר - מרכזית IP.




העתיד מוצפן במרכזיית IP

* ישנה אפשרות שתקבלו את ההודעות הקוליות שלכם ישר אל הדואר האלקטרוני שלכם וזאת על ידי קובץ קול אשר מצורף לדואר האלקטרוני שלכם וכך לא תחמיצו הודעות מלקוחות שלכם ותוכלו מיד להגיב ולא לפספס עסקאות, שבמצב אחר לא הייתם מספיקים להגיע ולשמוע אותם.

* מערכות אלו כבר היום הינן נפוצות בכל העולם לצרכים של תקשורת ואבטחת מידע.

* מרכזית IP לא מוגבלת במרחק כלל וכלל. ניתן לחבר למרכזייה את כל עובדי החברה באשר הינם גרים, לא משנה מה המרחק, כיתן לחבר מכל מדינות העולם, אין משמעות למרחק, המרכזייה יכולה להתחבר לכל מקום שרק תרצו.

* ניתן לקשר את מרכזיית ה- IP לתוכנת ה- CRM של המשרד שלכם ובכך לקבל היבטים נוספים, כמו למשל – הקפצת מסך המתקשר לנציג מהעסק שלכם וכדומה.

* אפשר לחבר את המכשיר הנייד של העסק שלכם כשלוחות של המרכזייה – זהו פתרון מעולה לעסק שלכם, בהנחה שחלק מהעובדים במשרד שלכם עובדים מחוץ למשרד.

* רשת אחת משותפת לקווים ולמחשבים, ללא צורך בכפל תשתיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה