יום שלישי, 12 בינואר 2016

פורץ מנעולים מהם תפקידיו

פורץ מנעולים הוא בעצם מנעולן, אשר מתמחה בפריצה של מנעולים מסוגים שונים. אנשי המקצוע בתחום זה עוסקים במגוון רחב של תפקידים, ויש להם מיומנויות שונות. כמובן שכל אדם העוסק בתחום זה הוא בעל רמת כישורים שונה, וחשוב לבחון היטב את מי אתם מעסיקים לביצוע העבודה.

פריצת מנעולי רכבים

אחד מתחומי האחריות של פורץ מנעולים הוא לפרוץ רכבים בהתאם לבקשת הלקוח. פריצת רכבים נדרשת בכמה וכמה סיטואציות. סיטואציה אחת יכולה להיות כי המפתח נותר בתוך הרכב, הרכב ננעלם, ומצאתם את עצמכם עומדים חסרי אונים מחוץ לרכב, מבלי שאתם יכולים לפתוח אותו. סיטואציה אחרת יכולה להיות אם היה לכם רק מפתח אחד לרכב, והוא נגנב או אבד לכם. פריצת מנעולים חשוב לבצע באמצעות גורם מקצועי, על מנת שלא יגרם שום נזק למנגנון הנעילה של הרכב או לרכב עצמו.

פריצת דלתות

תחום התמחות נוסף של פורץ מנעולים הוא פריצת מנעולי בתים, ובעצם פריצה של הדלת. גם כאן יש כמה סיבות להזמנת השירות. יתכן ואבד לכם מפתח הבית, ואין בידכם מפתח חלופי. או אולי מישהו השאיר את המפתח בתוך פתח הנעילה בתוך הבית, ואין אפשרות לפתוח את הדלת מבחוץ. סיטואציה שלישית יכולה להיגרם במקרים בהם המפתח נשבר בתוך מנגנון הנעילה, ויש צורך להזמין שירות פריצה.

פריצת כספות

מנעולנים מומחים גם בפריצה של כספות מסוגים שונים. כיום אנשים נוטים לשמור מסמכים חשובים וחפצים יקרי ערך עבורם בתוך כספת נעולה, על מנת להבטיח שמירה והגנה על רכושם. אך לא פעם נקלעים למצב בו משהו התקלקל במנגנון הנעילה של הכספת, או אבד הפתח, נשכח קוד הפתיחה, ולכן צריכים להזמין שירות של פריצת כספות.

פורץ מנעולים





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה