יום ראשון, 31 בינואר 2016

טאאל



טאאל – איך תזכו לראות את הר הגעש הנפלא

הר הגעש טאאל נמצא בפיליפינים והוא לא הראה סימנים של התפרצות מאז שנת 1977 (ואז היו התפרצויות קטנות). בשנים האחרונות הוא מושך אליו תיירים רבים שמגיעים אל הפיליפינים וזאת בשל הנוף המופלא שאפשר לראות ממנו וכן בשל החוויה של ביקור בהר געש. אם אתם מתכננים טיול לפיליפינים זה הזמן לבחון מה יש למקום להציע לכם ולראות איך אתם משלבים את המקומות המרגשים ביותר במהלך הטיול שלכם.




תכננו נכון את הטיול שלכם

תכנון נכון של הטיול בפיליפינים יאפשר לכם ליהנות ממנו כפי שאתם מצפים. אם חשוב לכם להגיע אל טאאל דעו כי צפויה לכם הנאה גדולה. אבל כדי שתצליחו להגיע אל הר הגעש המיוחד כדאי מאד שתתכננו נכון את הטיול שלכם ותבררו עוד לפני שאתם יוצאים לדרך איך תגיעו לכל יעד.

הגיעו אל ההר עם קבוצה מארגנת

יש באפשרותכם להגיע אל הר הגעש עם חברה מארגנת. אתם יכולים לצאת מהארץ לטיול בפיליפינים עם חברה מסודרת ואתם יכולים להצטרף לטיול בהר טאאל. אתם תבחרו את הדרך הטובה ביותר עבורכם וכדאי מאד שתבצעו תכנון ראשוני של הטיול שלכם כבר מהארץ, עוד לפני שתצאו לדרך.

דעו מה אפשרויות ההגעה שלכם מראש

אתם יכולים להגיע אל הר הגעש טאאל בעזרת מקומיים. אפשר לראות כי ישנן סירות שלוקחות את המטיילים אל הר הגעש ומדובר בחוויה נפלאה. עם זאת, יש לשים לב שכדאי להגיע בשעות סבירות ולא מוקדם או מאוחר מדי וזאת כדי להספיק לעבור אל הר הגעש ולחוות טיול ראוי בסביבה. מי שמגיע אל הר הגעש ישמח מאד לטפס ולטייל סביבו ויש לקחת בחשבון בעת התכנון את הזמן שייקח לטייל בהר עצמו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה