יום שישי, 29 בינואר 2016

מרכזיות לעסקים קטנים



שירותי מרכזיות לעסקים קטנים ענן הם שירותים במיקור חוץ לעסקים, אשר אינם נמצאים במקום פיזי אחד מוגדר, מכיוון שהמשאבים אשר ניתנים ללקוחות העסקיים לפי הצרכים והצריכה בפועל של השירותים על ידי הלקוחות. ישנם למעשה שני סוגים של שירותי מרכזיות לעסקים קטנים: ענן ציבורי אשר הגישה אליו הינה דרך האינטרנט וענן פרטי, אשר מותקן בחצר של הלקוחות.
למידע נוסף על מרכזיות לעסקים לחץ כאן.

מה עליכם לדעת לפני שתקנו מרכזיות לעסקים קטנים?
בשוק המרכזיות קיימות מרכזיות לעסקים קטנים רבות, במגוון רחב של דגמים וממגוון רחב של יצרנים, עם כר מחירים רחב. אם אתם מעוניינים לרכוש מרכזיות לעסקים קטנים – להלן כמה נקודות אשר יש לתת עליהן את הדעת, על מנת למנוע מצב בו למרות שתשקיעו הרבה תישארו עם מערכת טלפונים שלא עונה לדרישות שלכם או לחילופין בעלות ביצועים או איכות קול ירודה. הרי לא תרצו לרכוש מרכזיות לעסקים קטנים אשר בסופו של דבר לא תתאים לצרכים שלכם...




* תשתיות בבית העסק שלכם – בהרבה במקרים ניתן להשתמש בתשתית המחשבים, אשר קיימת במשרד שלכם, גם לצרכים של מערכת הטלפונים. אם נעשה שימוש במערכת הקיימת, יש אפשרות לחבר את הטלפונים לשקע הרשת בקיר וכן לחבר את המחשב לגב של הטלפון. במשרדים גדולים או כאלו בהם רשת המחשבים עמוסה אנו ממליצים על הפרדה מלאה – רשת נפרדת לטלפונים ולמרכזייה ורשת נפרדת למחשבי הרשת.

* סביבת העבודה – את המודמים, מרכזיות לעסקים קטנים ומתגים למיניהם אנו ממליצים למקם בחדר ספציפי מאוורר או לפחות ממוזג. עליכם להשאיר מרווחים בין רכיבי התקשורת השונים, כדי לאפשר זרימת אוויר חופשית בין היחידות השונות. אנו ממליצים לכם לא לעשות ערמות של היחידות אחת על גבי השניה. דגמים שונים של מודמים מפסיקים לתפקד ביעילות אם הטמפרטורה גבוהה מדי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה