יום שבת, 2 בינואר 2016

הזמנת חדר שינה מעוצב



חדר שינה אמור להיות המקום הכי בטוח שלכם, זהו המקום אשר בו אתם נרגעים מחיי היום יום המתישים, המקום בו אתם נחים לקראת עוד יום עמוס ומלא חוויות. זהו חדר פנימי בבית, אשר צריך למעשה לקלוע לטעמם של שני בני זוג החולקים חדר אחד יחדיו, זה מביא לכך שהרבה אנשים משקיעים הרבה פחות בעיצוב שלו, או דוחים את העיצוב. רבים הם אלו אשר חוששים מן העלויות של העיצוב, ולכן הם דוחים את מהפך חדר שינה מעוצב. אך למעשה – שינוי באלמנטים מרכזיים ושימוש בצבעים אלמנטריים יכול לעשות את כל ההבדל. בתהליך חדר שינה מעוצב אתם צריכים לוודא מה יעשה לכם טוב בחדר השינה שלכם ומה יגרום לכם בחדר השינה לאווירה רגועה ונעימה.

עיצוב חדר השינה
כאשר אתם מתכננים לבצע חדר שינה מעוצב אתם צריכים לשים לב להרמוניה ולזרימת האובייקטים בחדר השינה שלכם. יש השפעה רבה למיקומם של הרהיטים בחדר השינה שלכם. את המיטה נהוג לשים במקום מרכזי ובצמוד לקיר. ישנה חשיבות לעובדה שהמידות של המיטה יתאימו למידות של החדר. לא כדאי לשים מיטה גדולה מדי בחדר קטן מדי, ולא כדאי לשים מיטה קטנה מדי בחדר גדול מדי. קצת פרופורציות רבותי. בחדרי שינה במידות סטנדרטיות, נשים מיטה סטנדרטית שהיא מטר ארבעים על מטר תשעים או מטר שישים על שני מטר מקסימום.




צבעים וריצוף ישנו את האווירה
כדי ליצור אשליה של מרחב, אנו ממליצים לכם לצבוע את חדר השינה שלכם בצבעים בהירים ועליזים. יש כאלו שאוהבים לצבוע את חדר השינה שלהם בצבעים אשר משדרים דווקא תשוקה וחום – כגון: בורדו ואדום. כדי ליצור אווירה טובה, יש לשים לב גם לריצוף החדר, ניתן לעשות פרקט בחדר השינה, על מנת ליצור אווירה רומנטית וחמימה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה