יום שבת, 2 בינואר 2016

המלצות לרכישת מרכזיה לעסקים קטנים



בבחירת מרכזיה לעסקים קטנים יש להשקיע מחשבה תחילה ולקבל החלטות מושכלות רק לאחר הבנת הצרכים שלכם כבעלי עסקים. אנו ממליצים לכם לבחון את האלטרנטיבות השונות אשר קיימות היום בתחום מרכזיה לעסקים קטנים ולקבל החלטה על ניתוח צרכים מול האלטרנטיבות הקיימות כיום בשוק המרכזיות. היתרונות של מרכזיה לעסקים קטנים הינם רבים ומגוונים כלהלן – חיסכון בהוצאת השיחות היוצאות; - דוחות ניהוליים עד רמת השלוחה; - חיסכון כספי בעלויות השקעה וניהול שוטף; - גמישות תפעולית בגידול וקיטון בכמות השלוחות; - חיסכון בעלויות השיחות הפנים ארגוניות; - תכניות מתקדמות בתקשורת.




פרמטרים מומלצים לרכישת מרכזיה לעסקים קטנים -
בטרם תרכשו מרכזיה לעסקים קטנים, הבאנו לפניכם מספר פרמטרים אשר יש לקחת אותם בחשבון, כדלקמן:

* שרת המרכזייה אמור להיות כזה אשר מסוגל לתמוך בנפח התנועה אותו הוא אמור לשרת, לאפשר את כל תכונות מרכזיה לעסקים קטנים, לספק אפשרות להתרחבות עתידית של רשת טלפונית במשרד שלכם, עמידות בתנאי הסביבה בה הוא נמצא ובאיכות ואמינות גבוהות. על מנת להפיק תפקוד תקין של השרת ועמידה בעומס, עליכם לוודא כי מפרט השרת עומד בהגדרותיו של היצרן , נפח האחסון מתאים לצרכי העסק – הקלטות שיחות, שמירה על הודעות בתא קולי, רישום שיחות וכדומה, סוג מעבד, זיכרון, כרטיסי רשת ואפשרויות חיבור למדיה חיצונית. מרכזיה לעסקים קטנים אשר מסופקות במארז ייעודי מכילות בדרך כלל הדרושים. קיימות בשוק מרכזיה לעסקים קטנים בעלות נפח אכסון קטן – כך שלצרכי הקלטת שיחות , שמירת הודעות בתא קולי או רישום שיחות – עליכם להשתמש במדיה שיחות חיצוניות.

* שרידות הספקת מתח – שרידות בזמן של הפסקת חשמל מבוססת על יחידת אל פסק אשר אמורה לספק מתח לכל יחידת מערכת הטלפונים בעת הפסקת החשמל. לשם כך יש לחבר את רכיבי המערכת לאל פסק.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה