יום שבת, 2 בינואר 2016

תכנון טיול בפירנאים



נמאס לכם מחיי השגרה? ילדים, בית, עבודה, כמה אפשר? אין לכם רגע דל בשביל עצמכם, אתם כבר לא יוצאים עם החבר'ה לבלות, בסופי שבוע אתם משלימים שעות שינה או מבקרים את הסבתות, השגרה פשוט אוכלת אתכם, ממש נמאס לכם מזה, זהו בדיוק הזמן שלכם לצאת לחופשה, שהשגרה לא תכרסם אתכם עד הסוף המר, קחו טיול בפירנאים.




הקוייסה קאברה – הלב של קטלוניה
טיול בפירנאים ייקח אתכם אל רכס הפירנאים, שקרוי על שמה של הנימפה פירנה, שהיא הייתה המאהבת של הרקולס מהמיתולוגיה היוונית – מהאוקיינוס האטלני במערב ועד לים התיכון במזרח וחוצה את המדינות ספרד וצרפת. האזור נחשב גם כאזור פרה – פירנאים מהווה את המרכז של קטלוניה ונמצא בין צוקים, יערות עבותים וחוות חקלאיות. אחד הכפרים המעניינים שנמצאים שם הוא כפר רופית, כאשר הבתים נמצאים ש כבר חמש מאות שנה, כאשר הבתים החדשים שנבנים מחויבים לבנות באותו סגנון שנבנו הבתים מלפני חמש מאות שנה מאבן. את הלילה תעבירו באחת מהחוות המבודדות באזור, כאשר הקטלונים מציעים אירוח חם ולבבי. החווה היא למעשה כנסייה עתיקה, אשר הסבו אותה לחווה לאירוח כפרי, כשמסביבה יערות ושלווה.

סגווי שטח – איך הטבע מונח על גלגלים
טיול בפירנאים יראה לכם אזור שופע במפלים שנופלים מצוקים, כאשר אחד מהם הוא מפל הסאיינט, אשר נשפך על גבי מאות מטרים. למחרת תאכלו ארוחת בוקר טובה ועשירה והשמש שמבצבצת תבטיח לכם יום קסום. וכשמדברים על טיול בפירנאים תמיד זה יתמזג עם הטבע המדהים שיש להם להציע לכם. אחד האגמים היפים יותר שתוכלו לראות הוא אגם הסאו, תעשו שייט קיאקים במי האגם הנפלא כשתחתרו לעבר עיירה קטנה שהיא נמצאת מתחת למים ורק הקודקוד של הכנסייה הנפלאה ניבט ויוצא מהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה