יום שני, 11 בינואר 2016

גיוס אשראי – איך תעשו את זה נכון

כל פעולה שאתם מבצעים בעסק שלכם יכולה להשפיע על העתיד שלכם וכך גם בעת גיוס אשראי. ברגע שאתם מגייסים את האשראי אתם צריכים ללמוד על התחום ולהבין לקראת מה אתם עומדים ואיך לבצע את הגיוס בפועל.

למדו על התחום

ומה אתם מבקשים כמו בכל תחום בעסק שלכם אותו עליו ללמד גם כאשר אתם רוצים לבצע גיוס אשראי אתם חייבים ללמוד על התחום. אתם צריכים להבין אל מי עליכם לפנות כדי לקבל את האשראי הרצוי לכם, כיצד להציג את הנתונים וכן עליכם להבין את ההשלכות של קבלת האשראי ולהיות בטוחים כי אתם מבקשים את הגובה שנחוץ לכם.

התכוננו היטב לפגישה

הכנה לפגישת גיוס אשראי משמעותה להגיע לפגישה עם כל החומר הנדרש כולל הכנה מסודרת של כל הנתונים ויצירת מצגת מרשימה על העסק ועל הנתונים השונים שלו. כמו כן כדאי לעשות סימולציות שונות להצגת הנתונים ולדאוג להשאיר חומר בסיום הפגישה. מי שלא יודע להכין את הנתונים השונים יפנה לחברה המתמחה בתחום זה ויבקש ליווי מקצועי, ליווי אשר יגדיל את הסיכויים שלו לקבל את האשראי המבוקש.

הגיעו אל פגישת הגיוס לפני הזמן

ברגע שאתם באים אל פגישת הגיוס עצמה אתם צריכים להבין כי יש לכם הזדמנות אחת להשאיר רושם ולרושם הראשוני יש משמעות רבה מאד. פעולת גיוס אשראי היא אינה פעולה יום יומית ולכן חשוב מאד שתתכוננו לפגישה, תגיעו אליה לפני הזמן שנקבע לכם, תגיעו מסודרים (כלומר אי אפשר להגיע אליה בכפכפים או לבוש מרושל) ועם כל החומר הנדרש לפגישה. כמו כן מומלץ מאד להתכונן לפגישה מבחינת מה שאתם עומדים להגיד בה ואיך תציגו את הנתונים השונים.

גיוס אשראי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה