יום שבת, 30 בינואר 2016

ענבל אור



בגיל 23 החלה ענבל אור את דרכה בעולם הנדל"ן בישראל. אור, אשר הגיעה מבאר שבע, לא הגיעה ממשפחה מקושרת שפתחה עבורה דלתות, היא עשתה את דרכה תוך לימוד מתמשך בשטח וקפדנות על תשומת לב לכל הפרטים הקטנים לאורכו. אור רכשה השכלה בתחום המשפטים ולמרות הידע בתחום היא מתמחה בזיהוי פוטנציאל של פרויקטים והוצאתו לפועל. בתחילת הדרך זיהתה את הפוטנציאל של פרויקטים בתחום קבוצות רכישה כשהיא זיהתה גם את הקשיים בתחום ולמדה כיצד להפוך כל פרויקט לזמין יותר. בהמשך הדרך החלה להציע גם שירות בתחום פרויקטים של התחדשות עירונית.

דרכו של פרויקט

כדי להוציא פרויקט נדל"ן אל הפועל יש צורך בהבנה מעמיקה בתחום. ענבל אור צברה ידע רב לאורך השנים אך היא לא עשתה זאת לבד. היכולת לצרף אנשים בסביבה שמבינים בתחום היא מומחיות בפני עצמה ובזכות בחירת האנשים הנכונים מצליחה אור להוציא פרויקטים מוצלחים אל הפועל. התחלת הפרויקט נעשית תמיד ביצירת חלום וזיהוי שטח נדל"ן שאפשר להפוך אותו לסביבת מגורים מפנקת. לאחר מכן יש צורך להגיש בקשה להוצאת הפרויקט, להביא אנשי מקצוע ורק לאחר מכן להתחיל בשיווק הפרויקט.


 
שיתוף פעולה עם מומחים בתחום

אף על פי שאור יוצרת פרויקטים איכותיים של נדל"ן היא לא עושה את כל העבודה לבד. ענבל אור אספה לאורך השנים בעלי מקצוע מעולים שיחד איתה מאפשרים לכל חלום להפוך למציאות ולהעניק לדיירים סביבת חיים איכותית ברמה גבוהה.

קחו חלק בסביבת חיים איכותית

רוצים לגור במרכז הארץ בדירה מפנקת? זה הזמן לפנות אל החברה של ענבל אור, אור סיטי נדל"ן ולברר אלו פרויקטים נמצאים בשיווק. אם תרצו בכך תוכלו להצטרף אל רשימת התפוצה של החברה ולקבל מידע על כל פרויקט חדש שיוצא לדרך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה